סרטון סקס של בן אל תבורי מופץ ברשת


מתברר שלפני שנים, אחד הכוכבים הגדולים של תעשיית המוזיקה הישראלית בהווה, צילם את עצמו במצב אינטימי – לסרטון ארוך שהגיע לרשת ומופץ בימים האחרונים. נכון, בן אל תבורי נחשף בעירום מלא… מאוד.

בתקופה האחרונה, בן אל תבורי נמצא בתקופה מיוחדת מאוד בחייו: הוא לא רק נערך להשתלטות על תעשיית הבידור גם באמריקה יחד עם החצי השני המוזיקלי שלו – סטטיק – אלא גם מצפה ללידת הבייבי הבכור שלו ושל בת הזוג, אורטל עמר. אבל האם השמחה תתקלקל בגלל סרטון אינטימי מאוד בכיכובו שמופץ ברשת בימים האחרונים?

בימים האחרונים מופץ ברחבי רשת הישראלית סרטון ארוך מאוד בכיכובו של תבורי ג'וניור, שככל הנראה צולם על ידו, בו הזמיר נראה בבירור כשהוא לא רק מבלה בתחתונים – אלא משוויץ בפני מי שצילם, במה שקורה אצלו בתוך התחתונים, כלובר באיבר מינו החשוף.

בקטע, שככל הנראה צולם על ידי תבורי (כיום בן 26) בשנים האחרונות (אך עוד לפני הפרסום הגדול כחצי מהצמד סטטיק ובן אל), מוצגות בבירור ולאור יום (!) גם פניו של בן אל, כמו גם כמה מהקעקועים המזוהים שעל גופו של הזמר המסוקס. זאת, מלבד הקוביות בבטן או איבריו האינטימיים שמוצגים על ידו בגאווה – ויש במה להתגאות, בסגנון ביבר או אורלנדו בלום.

מנהליו של בן אל תבורי, בחרו שלא להגיב לדברים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן