שקר בויקפדיה וווטסאפ: צביקה פיק נפטר


מאגר הערכים הגדול בעולם "ויקיפדיה", דיווח היום על פטירתו של הכוכב צביקה פיק בן ה68, והוא לא לבד גם רשת ווטסאפ מופצת בהודעות דומות. פיק המאושפז כעת בווינה וצפוי לחזור בימים הקרובים לישראל. מטעם יח"צנו נמסר: "חרושת השמועות, אינן נכונות והן בפירוש חסרות שחר"

מאגר הערכים הגדול בעולם "ויקפדיה", הצליחו לעורר בהלה לא קטנה, לאחר שדיווחו היום על פטירתו של המוזיקאי צביקה פיק בן ה68, המאושפז כעת בווינה, זאת לאחר שבסופ"ש האחרון חש ברע במהלך טיסה מלונדון לישראל וגרם לנחיתת חירום. משפחתו של הזמר פרסמה בפייסבוק "צביקה לא מת תפסיקו להרוג אותו, איפה החמלה?"

מקורביו של פיק דיווחו בתחילת השבוע כי פיק, עדין נמצא באשפוז וצפוי בשבוע הקרוב לחזור לישראל בטיסה רפואית. "שוחחתי עם המשפחה", סיפרה חברה קרובה לאתר ynet "שאלתי מה שלום צביקה, והם ענו לי תשובה לקונית 'בסדר' ולא מרחיבים. אני מקווה שזה סימן למצב טוב ולא ההפך". לצד כך מסרו המקורבים כי משפחתו של צביקה מבקשת לשמור על הפרטיות שלהם בכל הקשור למצבו הרפואי.

בנוסף הודעות ווטסאפ שנשלחו לכתבים בעולם הבידור מספרות על מותו בגיל 68 מעוררות גלים בתעשיית הבידור ורוב הכתבים כבר הספיקו לפרסם הודעות בטוויטר ובפיסבוק שמדובר בשמועה בלבד והודעות שנשלחו בווטסאפ לא נכונות. בגלל ההודעות השקריות הודיעו מקורבים לפיק שחל שיפור במצבו הרפואי והוא צפוי לחזור לארץ בימים הקרובים.

נכון לרגעים אלו הערך של צביקה פיק תוקן ואפשר לשחרר אנחת רווחה ובעיקר למסור החלמה מהירה לפיק. כזכור פיק ביטל את השתתפותו בהופעות יום העצמאות אליהן הוזמן בסופ"ש האחרון, זאת לאחר שטען ביום רבעי האחרון כי הוא חש ברע ולאחר בדיקה על ידי רופא שנכח במטוס, הוחלט לבצע נחיתת חירום בווינה שם פונה פיק לבית חולים מקומי, בו מאושפז עד עכשיו.

משרד יחסי הציבור שיר פינטו, המייצג את פיק טרם נמסר: "חרושת השמועות שרצות בשעות האחרונות ברשתות החברתיות אינן נכונות והן בפירוש חסרות שחר"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן