צפו: אימרי זיו בחזרות לאירוויזיון על הבמה בקייב


דוז פואה? אימרי זיו, הזוכה הגדול של "הכוכב הבא לאירוויזיון" שנבחר לייצג את ישראל בתחרות אירוויזיון 2017, עם השיר I Feel Alive כבר נמצא אי שם בקייב. לפורטל עומרי חיון יש סרטון ראשון מהחזרות של זיו על הבמה.

אימרי זיו נבחר לייצג את ישראל באירוויזיון 2017 שייערך השנה בקייב בעוד כשבועיים, השיר שנבחר לזיו הוא I Feel Alive. למערכת פורטל עומרי חיון הגיע סרטון וידאו ראשון מהחזרות האחרונות שעושה אימרי זיו על הבמה בקייב. כזכור חצי הגמר השני של התחרות אירוויזיון תתקיים בעוד שבוע.

את השיר כתבו דולב רם ובן חזות, והוא יבוצע בחצי הגמר השני של התחרות, שיתקיים בחמישי הבא ה-11 במאי. תומר טננבוים ואדם כהן, שהופיעו יחד עם אימרי גם כשהיה זמר ליווי של נדב גדג' באירוויזיון בוינה, הצטרפו גם הם להרכב שיופיע בשבוע הבא בקייב. ביניהם מצאנו גם את עידו גבע, זמר הליווי הכי צעיר במשלחת, שהוא במקרה גם אחיו של השחקן מיקי גבע.

לפני מספר ימים התראיין אימרי ל"ישראל היום" ואמר "אני לא חי בסרט – אני לא ביונסה או ברונו מארס – אני אימרי ואני בתחילת הדרך, אבל הכל קרה מאוד מהר ויש לי הרבה אחריות על הכתפיים. אני פדנט. נורא קשה לי להסתפק ב'יהיה בסדר'. במקביל קורים גם דברים בחיי האישיים, ומתחשק לי לפעמים לחזור להיות אנונימי בלי הבלאגן מסביב".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן