קולולו: מאי ומשה מ"חתונה ממבט ראשון" הפכו להורים לראשונה

הזוג האהוב מתוכנית הריאליטי חתונמי שעברו שנה לא קלה עוד לפני השבת השחורה, מאי משה ומשה יחזקאל, הפכו להורים בפעם הראשונה אחרי ציפייה והתרגשות רבה.

את בני הזוג מאי משה ומשה יחזקאל הכרנו בפעם הראשונה כשנפגשו בתוכנית הריאליטי "חתונה ממבט ראשון", ונפגשו מתחת לחופה ומול המצלמות. את השנה האחרונה השניים עברו עם המון מהמורות בדרך אך לאורך כל הדרך הם נשארו אחד לצד השנייה.

על ההריון שלהם רבים שמחו לגלות והתרגשו אחרי שפרסמה הכוכבת בחשבון האינסטגרם תמונה עם בטן הריונית וכתבה: "פרי שלנו, אני ואבא שלך מחכים לך עם המון אהבה ותקווה בלב שהעולם יהיה יותר טוב עבורך".

"מי יתן ושנת 2024 תביא איתה עוד בשורות טובות לכל בני ובנות ישראל", חתמה בנימה הכי אופטימית שאפשר בהתחשב למצב. מתברר שאחרי כל הציפייה אתמול (ד') בלילה פרי הבטן של השניים באמת יצא לעולם ועל פי הפרסום של עיתונאי ישראל היום ערן סוויסה, מדובר בבן זכר.

כאמור, השנה האחרונה הייתה לא פשוטה לזוג האוהב בעקבות מותו של אחיה של מאי. כאילו אובדן של בן משפחה היא לא חוויה מספיק קשה, בחודש יוני האחרון חשפה הכוכבת שהיא גם נאלצה לעבור הפלה: "לא הרבה אחרי שבנצ'וק נפטר, התבשרנו שאנחנו בהיריון. אבל לא הרבה אחרי זה, כשהייתי בשבוע עשירי התבשרנו שאין דופק לפרי, ככה קראנו לעובר".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן