נינט טייב: "עידן יצור מיוחד, כולנו יודעים את זה. הוא גם אמן בחסד עליון וגם גיבור בחסד עליון"

אמנים רבים הביעו תנוחם וייחלו להחלמתו של עידן עמדי, הזמר המפורסם והלוחם האהוב שנפצע בעזה ומצבו הוגדר אתמול קשה, (אולם היום מצבו השתפר והוא מתקשר עם הסובבים אותו) אחת מהם הייתה נינט טייב, מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים.

כך כתבה בעמוד האינסטגרם שלה היום בבוקר נינט: "התמונה הזו צולמה מאחורי הקלעים של ההופעה של עידן בקיסריה לפני שלוש שנים בערך. נסעתי לראות אותו, לא להתארח, רק להיות שם, כקהל. בעולם מתוקן, רק על במות כאלה הוא צריך להופיע, לא באף מהדורה של חדשות".

עוד הוסיפה: "עידן יצור מיוחד, כולנו יודעים את זה. הוא גם אמן בחסד עליון וגם גיבור בחסד עליון. בבקשה להתפלל בשבילו ובשביל כל הגיבורים שנלחמים עכשיו על החיים שלנו ועל החיים שלהם".

לבסוף סיכמה: גַּם כִּי אֵלֵךְ בְּגֵיא צַלְמָוֶת לֹא אִירָא רָע כִּי אַתָּה עִמָּדִי.

נינט מצטרפת לשורה ארוכה של אמנים שהצטרפו להחלמתו של עידן עמדי, בניהם עינב בובליל, אשכול נבו, אייל גולן, רונה לי שמעון, ועוד.

כך פרסמה רונה לי שמעון היום באינסטגרם שלה: "אתה האיש הכי אציל נפש שאני מכירה עידן. אין עוד אנשים כמוך. אין פרטנרים כמוך. הלב הטהור והנדיב שלך פועם חזק תמיד. אהבת האדם שלך הולכת תמיד רגע לפני החיוך המבויש שלך".

עוד הוסיפה: "כבר שעות אני מחזיקה חזק בפנים תפילה. לחבר אהוב כל כך. לנשמה יפה ומיוחדת. מ ה 7 באוקטובר אתה נלחם כמו אריה. עם כל הילדים הכי טובים שלנו. אתה גיבור עידן. אני אוהבת אותך. מחכה כל כך לראות את העיניים הטובות שלך. ליבי עם כל המשפחות שממשיכות לשלם מחיר קשה מנשוא על הלחימה על המולדת היפה שלנו".

ולבסוף סיכמה: "יפי הבלורית והתואר (והטוהר). עידן תבריא מהר. מחכים לך".

רפואה שלמה לעידן!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן