הסכסוך מחריף? המשפחות של ספיר ואברהם התאחדו לחנוכת בית – ורק שניר ושי לא נכחו

ספיר בורגיל ואברהם אקלום ערכו אירוע חנוכת בית והזמינו את המשפחות משני הצדדים – אבל שניר בורגיל ושי, הגיסה לעתיד לא הגיעו. האם מערכת היחסים ממשיכה להתדרדר?

אם חשבתם שהזמן החולף, המצב הביטחוני הרעוע וחוסר הידיעה מה יביא איתו המחר ישפיעו על יחסי המשפחה בין ספיר ושניר בורגיל אתם טועים, כי נראה שהשבר בין השניים רק הולך ומעמיק. צמד האחים שנכנסו מסוכסכים לבית "האח הגדול" אך התפייסו במהלך השהות ואף אחריה, ממשיכים לשדר יחסים משובשים. בעוד שניר ושי לי עופרי שהכירו בריאליטי מתחילים לעבוד במרץ על החתונה המתוכננת, ספיר ואברהם אקלום בונים את היחסים לאט לאט ואחרי שעברו לגור יחד ערכו אתמול חנוכת בית חגיגית.

השניים, ערכו מפגש פסגה משפחתי, הזמינו את ההורים ואת האחים – נו אתם יודעים, מסוג המפגשים שעושים לפני שמתחתנים אך מי שלא הגיעו הם שניר, והגיסה לעתיד. בעוד שכל המשפחה חגגה, ויענקי גולדהבר תקע מזוזה, שניר ושי לא חשו בטוב, כך חלקו עם העוקבים. הצמד המאורס שבילה עד לפני כמה ימים בטיול רומנטי ברומניה, חזר עם וירוס ומאז הם לא מרגישים טוב – מה שגרם להם לכאורה גם להיעדר ממסיבת יום ההולדת של יענקי שנערכה במוצאי שבת.

בפוסט שהעלה בורגיל לרשתות החברתיות הוא כתב: "מלא שאלות למה לא הלכנו. לא הלכנו כי אנחנו לא מרגישים טוב. מעדיפים לנוח ולהתחזק. תודה לכל הדואגים וגם לאלה שדואגים לבדוק למה לא הלכנו לחנוכת בית של ספיר או ליום הולדת של יענקי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן