מתנה מנינט? זה מה שרן דנקר קיבל לכבוד הולדת

רן דנקר חוגג יום הולדת 40 עגול והחברים בתכנית ״הכוכב הבא לאירווזיון״ לא חסכו במתנות. גם מישהי מיוחדת הצטרפה ושלחה מתנה לא מעט קריפית, לטענתו של דנקר

שופט בתכנית ״הכוכב הבא לאירווזיון״ רן דנקר, חוגג היום יום הולדת 40 עגול. לא כל יום מגיעים לציון גיל שכזה ומעבר קידומת, ואחרי הטרגדיה של שאולי גרינגליק, צוות השופטים בתכנית החליט להעניק לחבר היקר שלהם מתנה. את המתנה העניקו זוג המנחים, אסי עזר ורותם סלע, בהקראת ברכה מצחיקה במיוחד שנכתבה על ידי כל הצוות.

את הברכה אסי קרא: ״רן היקר והאהוב שלנו, מזל טוב ליום הולדתך ה-40. אנחנו גאים, שים לב, אנחנו גאים ושמחים להיות לצידך ביום ההולדת שלך, ומאחלים לך את כל מה שתרצה בעולם הזה. אוהבים מאוד, אסי ורותם, קרן, עדן ואסף, ושירי״. מי אחרי רותם שואלת: ״שירי הצטרפה למתנה?״ בהלם, דבר שגרם לכולם לצחוק. מיד אחרי הם הוסיפו כי איתי לוי לא הצטרף למתנה כי הוא בדיוק היה עסוק בלרכוש את קבוצת מכבי שעריים. בפתיחת המתנה עזר הכריז ״מה שרצית, זה מה שאתה קיבלת״ והוציא מהקופסה מתנה לא אחרת מהנעליים של אריק סיני.

מיד אחר כך אסי ורותם פתחו את המתנה השנייה, שהגיעה מהאקסית המיתולוגית, נינט, עבור ביתו של דנקר, אור, שנולדה השנה. בברכה נכתב: ״לנצח שלך, נינה״. לאחר פתיחת המתנה הם הופתעו לגלות שמדובר בבובה שלבושה באותה הבגדים של נינט כשזכתה בעונה הראשונה בכוכב נולד. הבגדים נועדו עבור התינוקת ודנקר סיכם במילים: ״איזה קריפי״. מסכימים איתך אבל מתים על הרעיון של אסי להגיד שזאת מתנה מנינט.

צילום: רן דנקר (צילום: גדי סיירה)
מעריב

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן