עם אלף מוזמנים ושלושה אולמות ריקודים: כך תיראה החתונה של שחף וטליה

חצי שנה חלפה מאז שיוצאי "האח הגדול" טליה עובדיה ושחף רז בישרו לעולם שהם מאורסים. נראה שבני הזוג לא מבזבזים זמן וכבר תכננו הכל, ולנו יש את כל הפרטים, כולל את כמות המוזמנים הענקית, הלוקיישן המפואר וכמובן – מתי כל זה יקרה?

ביולי האחרון יוצאי "האח הגדול" טליה עובדיה ושחף רז ריגשו מדינה שלמה ובישרו שהם מאורסים. כעת אנחנו יכולים לספר לכם שאירוע החתונה כבר מתוכנן לגמרי והוא לא הולך להיות צנוע בכלל. עם יותר מאלף מוזמנים ומתחם אירועים שלם לעצמם – כך תיראה החתונה של השנה.

בהנחה שלא יקרה שום דבר שישנה את התוכניות, החתונה עתידה לקרות ב-16 באפריל (חמסה, טפו) באולמי "לאגו" בראשון לציון. השניים לא הסתפקו באולם אירועים אחד, ושריינו את כל שלושת האולמות במתחם, כאשר כל אחד מהם יהיה מעוצב בקונספט אחר ובסגנון מוזיקה אחר. אם תהיתם לעצמכם כמה מוזמנים יהיו, אז כיאה לזוג האהוב – למעלה מ-1000 מוזמנים.

כזכור, השניים הכירו בתוכנית הריאליטי "האח הגדול", הגיעו יחד לגמר שם טליה זכתה בכל הקופה. מאז הם בלתי נפרדים וביולי האחרון הם התארסו כששחף הגיע להפתיע את טליה במהלך חופשה באירופה. ההצעה הגיעה לאחר כשנה של זוגיות פוטוגנית ומעבר למגורים משותפים כחודש לאחר סיום צילומי הריאליטי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן