יובל מעתוק חושפת: "לא היה לי שום מגע מאז האח הגדול"

בריאיון מיוחד, זוכת העונה האחרונה של "האח הגדול", חושפת מספר פרטים מעניינים אודותיה, בין היתר: "לא היה לי שום מגע מאז האח הגדול", מערכת הפורטל יצאה לבדוק מה נאמר בראיון המדובר, וחזרה עם תשובות, כל הפרטים – בכתבה הבאה.

בריאיון מיוחד ל- TMI, מספרת מעתוק כך: "אני חושבת שעכשיו אני מתמודדת עם מה שעברתי, כי אין יותר חממה ואין יותר "האח הגדול" ועכשיו זה החיים האמיתיים, ועכשיו זה בעצם הזמן לטפל. כל הזמן אני מקבלת אהבה, תקשיבו איזה עם אנחנו, עוצרים אותי ברחוב ונותנים לי אהבה, ובסוף אני מגיעה לבית ריק. אז עוד לא דיברתי על זהו ופתחתי על זה, אבל רגעי השבירה שלי זה לקבל כל היום אהבה בחוץ ואז לחזור לבית ריק".

בריאיון המדובר ל- TMI מוסיפה מעתוק: "פתחתי שני סיפורים קשים – סיפרתי באח על גברים שהתעללו לי, אבל היו שני גברים – גבר אחד שצילם אותי בעירום ועוד סיפור שאותו גבר נכנס אלי הביתה וביקש שאני אעשה דברים לחבר שלו. אני בעצם פתחתי את זה אחרי האח, לא רציתי לפתוח את זה באח. ידעתי שהרבה אנשים יבינו אותי, אבל אני רציתי שתכירו אותי ככה. לא רציתי שירחמו עלי או משהו. אבל אני אמרתי שמבחינתי – אני את הגבר הזה ניצחתי. אותו ספציפית ניצחתי כי זה היה ממש לפני האח הגדול, היה לי ממש חשוב לנצח. יצאתי מהאח, קיבלתי כוח ואמרתי 'אני לא יכולה לשקר יותר את ההורים שלי'. רציתי שהם ידעו שרוב הפעמים שדיברתי איתם בתל אביב, אז בצד השני של הטלפון בכיתי, כי זה משהו מאוד מאוד קשה".

כזכור לכולנו, עם כניסתה לבית האח הגדול הייתה מעתוק רקבת 28 מתל אביב, במקור ממגדל העמק. מאמנת כושר ובייביסיטר. גרה בדירה ברמת אביב אך לא אוהבת את ת"א. אחות תאומה לאח על הספקטרום. עובדת באקים ומתנדבת למען אוטיסטים. אוהדת את מכבי חיפה, אובססיבית לסדר ולניקיון.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן