הזמר אדם: "סיימתי סבב טיפולים, הגוף חלש"

מי שהיה לשתף בסבב טיפולים קשה במיוחד שעבר עקב מחלת הסרטן, היה הזמר אדם. מה עובר אליו? מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק וחזרה עם תשובות, כל הפרטים – בכתבה הבאה.

כך פרסם אתמול בעמוד הפייסבוק שלו הזמר: "היי אהוביי 🇮🇱❤🇮🇱 סיימתי סבב טיפולים, הגוף חלש אבל הרוח חזקה, לאחרונה עברתי גם סידרת בדיקות שאת התוצאות שלהם אקבל בשבוע הבא, מקווה לבשורות טובות".

עוד הוסיף: "במוצאש הקרוב אניח לזמן קצר את כאבי הגוף ואשיר מהמקום בו הרוח מנצחת🌪💪🌪 בתקווה עצומה שאל כיכר השבים ישובו כולם כבר עכשיו🙏 אחר כך אחזור לכאביי הפרטיים 😜🫶 כל אדם עסוק כל חייו בחיפוש התכלית ומה התכלית של אמן אם לא לשיר ולחזק?, נתראה ❤🇮🇱❤"

כזכור לכולנו, אדם מתמודד עם המחלה הקשה. בחודש נובמבר האחרון כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "כמה שנאה, כמה איבה, כמה רוע, ולא מדבר על אוייבנו, מדבר עלינו. כמישהו שמסתובב תקופה עם סרטן בגוף ומודע למידת הנזקים שלו, מרגיש שאחד כזה גדל בעוצמה ובמהירות ממש בתוכנו, ברקמות העדינים בחברה שלנו.

מבקש מכם ישראלים באשר אתם ובאשר מוצאכם, אמונתכם ודעותיכם הפוליטיות, די, הפסיקו. הטלטלה של ה 10.7 אותה שבת ארורה, יהדהדו עוד זמן רב בתוכנו. בוא לא נאפשר לטלטלה הזאת להזיק למירקם החברתי שלנו, בשש אחרי המלחמה.
הסרטן הוא גידול שמשתלט ומרקיב את היכולת של הגוף שלנו להלחם, ולבסוף אם לא עוצרים אותו בזמן, הגוף נכנע.

לא אומר שזה קל, כימותרפיה ,הקרנות ושלל תופעות לוואי קשות מנשוא, הן חלק ממה שהגוף מתמודד איתו ובכלל לא נכנס לנפש שדועכת וזקוקה לטיפול המיוחד עבורה. לי היה מזל שהגילוי היה בזמן ועדיין, כבר חמישה חודשים בתוך התופת של המלחמה הגדולה של חיי.
מבקש מכם אחיי ואחיותי לא לחכות שזה יהיה מאוחר מדי בעבור החברה שלנו.

לזכור עכשיו שכדי שיהיו לכולנו חיים במקום המדהים הזה שלנו, אנחנו חייבים להלחם בסרטן, במחלה, לא אחד בשני. ואם לא בשבילנו אז בשביל הילדים, הדורות הבאים שיעמדו ויוכלו לאמר בגאווה אני ישראלי!"

רפואה שלמה לזמר!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן