חדשות עצובות: זו הדרמה שהתבשרה עליה טהוניה רובל

סרטן? זוכת "האח הגדול" לשעבר שיתפה באומץ רב בממצאים שהתקבלו אצלה של בדיקה פתולוגית מדאיגה במיוחד שעברה בשד , "אני בדרכי כדי לשלול את הדבר הזה על הסף" אמרה. מה קרה שם ומה התוצאות? מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

בעמוד האינסטגרם שלה, שיתפה רובל את עוקבייה בפרטים אישיים שלה, "בואו נדבר על נושא סופר חשוב, אני בדרכי כרגע לבדיקה. כמו שכולכם יודעים, עשיתי ניתוח קוסמטי, ובין הניתוחים הקוסמטיים עשיתי גם חזה, הרמה והקטנה. לפני שעושים את הניתוח הזה צריך לעשות הרבה בדיקות, לבדוק שהכל תקין. אחותי ז"ל, היה לה סרטן בשד. בגלל זה הייתי צריכה לעבור המון בדיקות", שיתפה את עוקבייה.

לאחר מכן שיתפה רובל בתוצאות הבדיקה שעברה, שתחילה היו נראות תקינות לחלוטין: "הלכתי לעשות אולטרסאונד שד, ובצד ימין שלי ראו שני גושים מוזרים. לא הבינו מה זה. שלחו אותי לכירורג שד שעשה לי את הבדיקה. לאחר מכן עשיתי MRI, והוא יצא תקין. נאמר לי שאלה גושים שומניים. הלכתי לעשות את הניתוח, ולאחר הניתוח, הפתולוגיה הראתה משהו לא תקין.

עוד הוסיפה: "אני עכשיו בדרך לעוד כירורג שד שיאבחן את הדבר הזה, כי הפתולוגיה יצאה תקינה ולא תקינה, אני בדרכי לעוד בדיקה כדי לשלול את הדבר הזה על הסף. המסר שלי פה הוא ללכת להיבדק כי גילוי מוקדם מציל חיים. תחזיקו לי אצבעות, תתפללו עבורי שהגושים הללו הם סתם גושים שומניים שאני אצחק עליהם. וזהו, לכו להיבדק, בבקשה מכן, כי זה סופר חשוב", סיכמה.

כזכור לכולנו, באוגוסט האחרון פרסמנו כאן בפורטל עומרי חיון כי טהוניה רובל עברה בזמנו את השבועות הקשים ביותר בחייה, כשאיבדה את אחותה אשר נפטרה לאחר מאבק ממושך במחלה הארורה, ורגע אחרי שקמה מהשבעה, איבדה גם את אביה וישבה שבעה גם עליו. לכל זה תוסיפו גם פרידה מבן זוגה האחרון. רובל שיתפה בזמנו בדמעות על הקושי שלה להתרומם מהמכות הקשות שפקדו אותה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן