מיוחד: לא תוגש תביעה כנגד הרופא שטיפל בקארין באומן ז"ל

פרסום ראשון של וואלה סלבס: כשבעה חודשים אחרי שהדוגמנית קארין באומן ז"ל הלכה לעולמה, ואחרי שהועלו טענות קשות מצד משפחתה על החלטות שקיבל הרופא שטיפל בה, לא יפתחו הליכים משפטיים והמשפחה החליטה שלא להגיש תביעה כנגד הרופא

לפני קצת יותר משבעה חודשים הלכה לעולמה הדוגמנית קארין באומן, אחרי מאבק קשה וממושך במחלת האנורקסיה ממנה סבלה 17 שנים. באומן אושפזה בבית החולים איכילוב לפני מותה, לאחר שסבלה מדלקת ריאות וקשיים בנשימה, והוחלט לאשפז אותה במחלקה לטיפול נמרץ שם הורדמה והונשמה ולבסוף נפטרה.

משפחתה של באומן נותרה עם תחושות קשות כלפי אופן הטיפול שנעשה בקארין בימיה האחרונים. לאמה של קארין, יהודית באומן ובעלה שימי תבורי, היו טענות קשות כנגד הרופא שטיפל בה וטענו כי החליט להרדים את קארין על דעת עצמו, מה שלטענתם היה ידוע שלא תוכל לעמוד בו, ובסופו של דבר מההרדמה הזו היא לא התעוררה. כעת, כחצי שנה אחרי, לוואלה! סלבס נודע כי בסופו של דבר לא נפתחו הליכים משפטיים ויהודית ושימי החליטו שלא להגיש תביעה נגד בית החולים ונגד הרופא.

יהודית, זה נכון שהחלטתם לוותר על התביעה?
החלטתי לא לתבוע את אותו רופא שהרדים את קארין מתוך כוונה שלא לפגוע באיכילוב אלו שני דברים שונים. הרופא זה שהרדים את הבת שלי שייך לאיכילוב, ולמרות הזעם הפנימי שלי אני לא שוכחת את היחס הטוב במקום שהיא טופלה פנימית מייעצת 17 שנים. זה היה ביתנו השני, לא היתה לי שום כוונה להרוויח מזה שום דבר כספי פיצויים כי אני מתתי רק בגלל שהרדימו אותה. עד היום אני לא מקבלת את הסיפור הזה אבל זה קרה ושום פיצוי לא יחזיר לי את קארין נשמתה בגן עדן. אם אתבע יעלו בי זיכרונות ותמונות על חייה באיכילוב ואמות יותר מהר מכל דבר לתאר איך היא מתה, ובניגוד לכך את התמיכה אני משאירה הכל בידי אלוהים מי שעשה טעות יקבל עונש מלמעלה כסף לא יחלים אותי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן