שרית פולק חושפת "התגברתי על הפרידה מסטטיק"

איך שומרים על השם שלך בתודעה? תשאלו את שרית פולק, היא בטח תתן לכם תשובות. בסדרת שאלות-תשובות שהעלתה בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה, נשאלה פולק לא מעט שאלות, עליהן השיבה, חלק מהתשובות נענו בהרחבה יתרה, וחלק איך נאמר? פחות. מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק מה נאמר, או ליתר דיוק, מה נכתב שם, וחזרה עם תשובות. כל הפרטים בכתבה הבאה.

השאלה הראשונה שנשאלה פולק הייתה: "מה עושים כשמצב הרוח ירוד?, ועליה השיבה "כולנו חווים דיסוננס מטורף בין העצב, השכול, הפחד, לבין החיים עצמם", כתבה פולק. "מה עושה לי טוב: להקיף את עצמי באנשים שהאנרגיה שלהם מרימה את שלי, לשמוע שיר טוב, לאכול שוקולד, להתמקד בטוב, להאמין שהכל יהיה בסדר".

לאחר מכן נשאלה: "יש משהו בינך לבין נגר? אני סקרנית", "הלוואי שאת ואורי ביחד. אתם מתאימים. נו, תספרי לנו", שבו ודרשו הסברים. והיא השיבה: "טוב, בואו נדבר רגע על הסוגיה הזאת. אנחנו לא ביחד. אורי הוא אחד מהחברים הכי טובים שלי. אחד האנשים הכי קרובים אליי, אוהבת אותו מאוד, כמו אח בשבילי!",

כזכור לכולנו בחודש נובמבר בשנה שעברה, אחרי שנים ארוכות של זוגיות אוהבת נפרדו סטטיק ופולק, ועל כך נשאלה. "היי, התגברת על הגירושים?" היא מצידה העירה: "שאלה של סוף 2022 כזה, כן".

כזכור לכולנו, בפוסט שהעלתה פולק לאחר גירושייה כתבה בזמנו "אתחיל מהסוף ואחזור להתחלה. כן, נפרדנו. כן, התגרשנו. 6 שנים. הייתה לנו אהבה יפה ורגעים שננצור. ידענו להיות שם אחד בשביל השנייה ואנחנו עדיין יודעים להכיל, לדאוג, לפרגן. היינו שני ילדים עם חלומות גדולים וגם כשהדרך הייתה מעט מורכבת החברות שלנו ניצחה את הכל, וכך זה יישאר".

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן