פנינה רוזנבלום: "לראות ולא להאמין שעברנו את השואה בערבית, אסור להפסיק את הלחימה עד חיסול מלא של חמאס"

מי שצפתה, בין היתר, בסרטון הזוועות המפורסם של המלחמה, הייתה הדוגמנית לשעבר והשחקנית פנינה רוזנבלום, מה היה לה להגיד? ואיך הגיבה? מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק וחזרה עם תשובות, כל הפרטים – בכתבה הבאה.

פנינה רוזנבלום הייתה פעילה במיוחד בעמודה הרשמי ברשת החברתית אינסטגרם בסוף השבוע האחרון. כאשר העלתה פוסט בו חלקה את שלל עוקבייה בהרגשתה הקשה לאחר הצפייה בסרט הזוועות שביצע חמאס ביישובי הדרום ובמסיבה בסמוך לקיבוץ רעים.

ביום שישי האחרון, כתבה רוזנבלום את הטקסט הבא בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה: " אחרי שראיתי את סרטון ההסברה ונחשפתי לזוועות שהיו ב 7.10 אני מנסה ללא הצלחה לתאר במילים את מה שעברנו, הסרטון מציג רק 10% מהזוועות בלבד והזדעזעתי! לראות ולא להאמין שעברנו את השואה בערבית".

עוד הוסיפה: "אסור להפסיק את הלחימה עד חיסול מלא של חמאס! אסור! תודה לגלעד ארדן שהציג לנו את המראות למען הבנה שזה גדול ממה שאנחנו מדמיינים. הלוואי והסרט ייחשף לכל אדם בעולם! מאחלת לכולנו סוף שבוע רגוע ❤️".

את יום הולדתה ה-69, שנחגג בסוף השבוע גם כן, העבירה רוזנבלום בצניעות יחסית, כך כתבה: "חגיגות יום הולדת בצל הלחימה. התמונות מיום ההולדת בשנה שעברה. השנה אין חשק לחגוג. לא תכננתי ככה את יום ההולדת שלי, לצד מלחמה. ימים קשים שבהם אנחנו נפרדים מאנשים שמגנים על הארץ שלנו. אך אחרי הזוועות שעברנו, נותרה לי משאלה אחת: לחיי ימים שקטים, בטוחים וטובים יותר. תודה לחיילים היקרים שנלחמים עבור הבית שלנו, שבזכותם אפשר לקיים סוג של שגרה".

כזכור לכולנו פנינה רוזנבלום (נולדה ב-30 בדצמבר 1954) היא אשת עסקים בתחום מוצרי הקוסמטיקה, דוגמנית צמרת ושחקנית בעברה, כוכבת מדורי רכילות, וחברת הכנסת מטעם הליכוד בכנסת ה-16 למשך כארבעה חודשים (דצמבר 2005 – אפריל 2006).

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן