קולולולו: מאי שכטר מ"חתונמי" בהיריון מתקדם

חתונה ממבט ראשון – זוכרים? מסתבר שגם היו משם הצלחות (אמנם מעטות, אבל היו!) בתמונה מרגשת של מאי ומשה מהתכנית, נתבשרנו שמאי בהיריון מתקדם. אז… בן או בת? מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק וחזרה עם תשובות!

זוכרים את כוכבי העונה החמישית של חתונמי? עכשיו אפשר להגיד להם באמת מזל טוב! מאי שכטר ומשה יחזקאל, שהכירו על המסך וגרמו לכולנו להתאהב בהם במהירות, בהיריון משותף ואפשר להגיד כבר לגמרי קולולולו.

בפוסט מרגש במיוחד ששיתפה מאי בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה כתבה: "הריפוי מתחיל בהבנה שהעבר נשאר איתך אבל אתה לא נשאר בעבר". פרי שלנו, אני ואבא שלך מחכים לך עם המון אהבה ותקווה בלב שהעולם יהיה יותר טוב עבורך. מי ייתן ושנת 2024 תביא איתה עוד בשורות טובות לכל בני ובנות ישראל". לצד הטקסט, מאי שיתפה תמונה משותפת שלה ושל משה עם הבטן ההריונית.

רק בחודש יוני השנה, שכטר חשפה בצער רב ובדמעות אל מול המצלמות של העונה האחרונה של "חתונה ממבט ראשון" כי עברה השנה הפלה. לצידה, עמד בן זוגה, משה, ששיתף גם הוא ואמר: "מכל קושי אנחנו גדלים ומכל אתגר אנחנו יוצאים חזקים יותר – מאי גיבורה".

כידוע לכולנו, חתונה ממבט ראשון היא תוכנית מציאות ישראלית, המבוססת על הפורמט הדני Gift Ved Første. הפרק הראשון של הסדרה הישראלית שודר בערוץ 2 על ידי קשת ב-30 באוקטובר 2017. לאחר פיצול הערוץ, הסדרה משודרת בקשת 12. בספטמבר 2023 הסתיימה העונה השישית והסדרה צפויה לחזור גם בעונה שביעית.

אז בן או בת? בקרוב כולנו נדע!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן