רן דנקר חושף: "עברו עליי חודשיים של אפס יצירה, לא הייתי מסוגל לכתוב"

ללא ספק זו הייתה תקופה לא קלה במיוחד אצל השופט, השחקן והזמר רן דנקר, בשיחה להילה יהודה, ממאקו, חושף דנקר פרטים עסיסיים רבים. מערכת פורטל עומרי חיון קראה את הריאיון, סיכמה לכם אותו בקצרה, וחזרה עם מידע מעניין!

בימים אלו הוא מופיע במרקע הטלוויזיוני בתכנית "הכוכב הבא", כאשר ברקע נולדה בתו המשותפת לו ולבן זוגו. במהלך הריאיון למאקו, השיב דנקר כך: "היו המון שמות שכנראה ישמרו לילדים הבאים. אור נולדה לתוך המלחמה ויש דיסוננס בין החושך המטורף שהיינו בו, הכאב והטראומה, לבין הדבר המדהים הזה שקרה לנו. אחרי הלידה קיבלנו המון הודעות שנכתב בהן שזה אור באפלה, וזה באמת מה שהרגשנו, אז החלטנו לקרוא לה אור. הייתה לנו מחשבות על השם אורי, אבל החלטנו בסוף שהשם אור יהיה הכי מדויק ויתאר את הסיטואציה האמיתית שלנו. אני מקווה שאחזיר לה קצת מהאור שהיא נותנת לנו".

עוד הוסיף: "מאז ה-7 באוקטובר עברו עליי חודשיים של אפס יצירה, הדבר היחיד שהייתי מוכן לעשות זה להשמיע את הקול שלי ולנגן לאנשים. לא הייתי מסוגל לשבת ולכתוב, לא יכולתי בכלל לדבר על זה, זה לא עניין אותי. תרמתי חלק מהגיטרות שלי וממש רציתי לעשות איזושהי רדוקציה ולחזור לבסיס כי הרגשתי שאין למה ליצור. בשבועיים האחרונים התחילו לעלות לי טקסטים ואני פתאום נמצא בפרץ יצירה שאני לא יכול להסביר אותו, קצת כמו בייבי בום כזה – פתאום זה נובע".

בהקשר לעונה של "הכוכב הבא" שמשודרת כאשר מלחמה מתרחשת ברקע, ענה: "יש משהו שונה בהתכווננות שלנו ובאווירה. אני לא יכול להוציא מהראש שלי שיש אנשים שכרגע לא חיים בגבולות ישראל ונמצאים בשבי. יש המון הרג ושכול סביבנו, זה משפיע על השירים אבל יש המון עוצמה בעם הזה. אם אני צריך לתמצת את זה, העונה הזאת מלאה בכוונה. אם עונות קודמות היו סביב הפרפורמנס, הרקדנים והשואו – זה הפך למשני, הפעם במרכז נמצאת הכוונה והמשמעות שבה אתה טוען את הדברים. לפעמים זה מקשה עלינו ועושה את האוויר סמיך, ולפעמים זה מרגיש לי כמו הדבר הכי נכון שיכול להיות. אני חושב שהקהל לא היה יכול להכיל שום דבר אחר ברגע הזה".

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן