עדי בוזגלו: "לא פשוט לי לעמוד ולצלם לכם ככה מבצעים וקופונים בתקופה הזאת. כל בוקר פותחים, רואים – הותר לפרסום".

אחרי לוחמה ארוכה במיוחד, כוכבת "הבוזגלוס", עדי בוזגלו חוזרת לתת קופונים והנחות בעמוד האינסטגרם הפרטי שלה, והאמת? היא גם לא מתנצלת! מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק מה היה לה להגיד, וחזרה עם תשובות.

"לא פשוט לי לצלם לכן קופונים והנחות, אבל אני אומרת לעצמי 'המלחמה הזאת תמשך עוד המון זמן'", כתבה בוזגלו על גבי הסרטון שבו הכריזה על חזרתה לעסוק בתוכן פרסומי. "המציאות הזאת תישאר כאן עוד הרבה זמן. אנחנו חייבות לבחור בעצמנו כי מניסיון זה עוזר למצב הרוח. אני יודעת שאם הנפש שלנו בטוב, לכל הבית טוב".

עוד כתבה: "יפות שלי, מה קורה? מה שלומכן? לא פשוט לי לעמוד ולצלם לכם ככה מבצעים וקופונים בתקופה הזאת. כל בוקר פותחים, רואים 'הותר לפרסום'.

לאחר מכן הוסיפה: "עוד משפחה הלכה, עוד משפחה נהרסה, אבל אני כל הזמן מזכירה לעצמי, אני באמת תוהה עם עצמי אם נכון או לא נכון להעלות. ואז אני אומרת לעצמי 'עדי, המלחמה הזאת כפי שהיא נראית היא הולכת להימשך באמת מלא זמן, ואנחנו לא יודעות לקראת מה אנחנו הולכות".

"2024 בפתח, אתן כל הזמן שואלות אותי 'עדי, מה עוזר לך?', 'איך את נראית ככה?', 'תני לנו טיפים'. אז יפות שלי, אני מצלמת לכן את הסרטון הזה בתקווה שבאמת כל אחת תיקח את זה לעצמה…

"ומי שרוצה לבחור בעצמה, כי המציאות הזאת תישאר פה וכאן ואני יודעת שאם הנפש שלנו בטוב וטוב לנו אז זה המעט שאפשר לעשות עבורנו כמו שאומרים".

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן