גם איתן חושף: "היא הגיעה ללובי הבניין שלי והשאירה פתק אצל השומר"

זוכרים את "האח הגדול"? טוב נו, איך אפשר לשכוח. אחד הדיירים היותר בולטים בעונה האחרונה של האח, שגם עזב מיוזמתו את הבית, היה גיא איתן. הפרשות השונות בעניינו מסרבות להסתיים, והפעם מקבל גיא איתן פתק עם מכתב הערצה ורצון לזוגיות איתו. מה היה לגיא להגיד בנושא? ומה נכתב באותו הפתק? יצאנו לבדוק וחזרנו עם תשובות, כל הפרטים – בכתבה הבאה.

כך נכתב במכתב המפורסם שנשאר בבניינו של גיא איתן: "אני מודה שאני קצת מתרגשת ולא כל כך יודעת מה לכתוב, אבל אנסה בכל זאת", "זאת פעם ראשונה אי פעם שבאמת הצלחתי לראות את האופי מאחורי הבן אדם".

עוד הוסיפה: "אומרים שניסיון זה חמישים אחוזים מההצלחה, אז אני מנסה. ניסיתי וחיפשתי אותך הרבה בעיניים ולא מצאתי, אז החלטתי לקבל אומץ ופשוט לכתוב לך את מה שאני מרגישה. אם ראית את מה שכתבתי, אשמח לסימן קטן ממך בסטורי. אני מחכה לו כל ערב. אם זה יצליח, ארשום את המספר (טלפון). קצת פחדתי שתרד עליי בסטורי, אז לא רשמתי. אוהבת", חתמה.

התגובה של איתן כמובן שלא איחרה לבוא, והוא פרסם סטורי בנושא, בעמוד האינסטגרם שלו, וכתב כך: "בקיצור, אני מפרסם את זה כי היא כתבה לי במכתב לפרסם את זה ולאותת לה. שמעו, אני לא כל כך יודע מה להגיד. הודעות באינסטגרם אני מקבל, אבל עד היום אף אחת לא הגיעה אליי מתחת לבניין והשאירה פתק בלובי אצל השומר.

עוד הוסיף: "מחמיא לי מאוד. אני כלום ושום דבר. מי אני שיעשו בשבילי כזה דבר? וגם איזה מילים כתבת שם, רואים שאת בחורה על רמה".

לקראת סיום הסרטון הביע נכונות רבה מאוד איתן ליצור עם אותה בחורה אנונימית קשר ואף הציע לה שאחרי שתחזיר לו תגובה לסרטון, הוא בתמורה ישלח לה את מספר הטלפון שלו.

האם יש לנו זוגיות חדשה? ימים יגידו!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן