איומים על חייה של דנה רון : "את תקבלי כדור במצח"

את דנה רון כולנו זוכרים ומכירים, אחרי פרשת יורם זק בעניינה והפיצוי העצום אותו קיבלה לאחר השתתפותה ב"אח הגדול", דנה רון ממשיכה לעורר הדים והפעם – חייה בסכנה קיומית, מי איים לתת לה כדור במצח ומה הסיבות? מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק וחזרה עם תשובות

בשבת האחרונה, סופ"ש גשום וחורפי במיוחד, יצאה דנה רון לטייל ליד מקום מגוריה, כאשר הבחינה ב-2 כלבים גדולים ללא רצועה, שהפחידו כלב אחר וקטן שהיה גם הוא במקום. רון, כמובן לא יכלה להישאר אדישה לסיטואציה ומיהרה לפעול.

רון פנתה לבעלים של הכלבים הגדולים, ואמרה להם כי עליהם לנהוג לפי החוק במדינה המחייב את בעלי הכלבים לקשור את כלביהם כאשר הם נמצאים במקום ציבורי פתוח ולא בגינה ציבורית שמיועדת לכלבים. אולם מסתבר כי מה שהיה לא היה ממושמע ממש אלו לא הכלבים, אלא דווקא הבעלים שלהם.

הבעלים של הכלב סיפר לדנה רון שהבן שלו בעזה לוחם בדובדבן כבר למעלה מ- 80 יום, ולא חסך ממנה את כל מה שהיה לו להגיד: ״הלוואי שהכדור שהיה מיועד לו ייכנס לך פה (כשהוא מסמן לה על המצח) הבנת?״.

עוד הוסיף: ״מי שבהמה זה לא אני זה את. קשה לך למצוא תשומת לב בדרך אחרת, אה? מה שנקרא סמרטוט רצפה בדעיכה. היית סמרטוט קודם עכשיו את סמרטוט בדעיכה״.

רון לא נשארה אדישה, היא מיהרה להוציא את הטלפון, ולתעד את הקללות שקיבלה בסרטון שאותו היא גם דאגה לעלות לעקביה באינסטגרם, שם שיתפה כי שקלה לקחת כדור קלונקס כדי להירגע.

כך כתבה: "שפל אנושי חדש. תעירו לאדם לקשור את הכלבים על פי חוק- ותקבלו איום ברצח. ״הישראלי היפה״ חוזר ובגדול! מיותר לציין שהגנתי על כלב קטן שפחד שאינו שלי, ואף אחד בקניון לא התערב. חשב שהוא מפחיד אותי, שאני בעצם מולו לבד והם שלושה, עם עלבונות ואיום ברצח. מצא לו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן