יובל מעתוק שוברת שתיקה: "אתם מנסים להפוך את זה עליי"

מי היה מאמין שדווקא בשיאה של המלחמה, תתנהל מלחמה מקבילה, אחרת לגמריי, שנוגעת כל כולה לדיירי "האח הגדול" לשעבר, אז מה קרה בין משתתפי העונה האחרונה, מה יובל מעתוק ענתה למי, ואיך שניר ושי קשורים לזה? מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק וחזרה עם כל התשובות!

זוכרים את יובל מעתוק? ומה לגבי שניר ושי? מסתבר שהם עדיין בתודעה, ועם כמות הוויכוחים והעקיצות שראינו ברשתות החברתיות, נדמה כי דיירי בית "האח הגדול" של העונה האחרונה עדיין נושמים ובועטים, ואיך נאמר? בעיקר בועטים.

בקונספט האהוב על דיירי האח הגדול, כזה המורכב משאלות תשובות בחשבון האינסטגרם הפרטי של זוכת העונה , מעתוק נשאלה באחת השאלות עם מי היא נמצאת עדיין בקשר מדיירי העונה. וכמובן, כיאה לזוכה הגדולה בעונה, היא השיבה בדיפלומטיות, שיש כאלו שהיא בקשר איתם, יש כאלה שפחות ויש כאלה שבחרו לנתק איתה את הקשר לאלתר ולא שמרו עמה על קשר גם לא בימים אלו של המלחמה. וכמובן, שדיירי האח ראו את הסטורי ומיהרו להגיב אצלם כדי שיהיה ברור מי בקשר איתה ומי לא, כך לדוגמא לין אלפי העלתה סטורי משותף שלה יחד עם יובל מעתוק.

אולם שי ושניר לא נשארו חייבים, והגיבו באחד מחשבונות האינסטגרם שעוסקים בתחום הבידור תגובה בנושא, ממנה היה ניתן להבין כי הם לא בקשר עם יובל מעתוק. מעתוק לא נותרה חייבת והגיבה להם כשכתבה כך: ״אתם כאילו מנסים להפוך את זה עליי כשאתם בעצם אלו שלא עונים לי להודעות כבר כמה חודשים״.

בקיצור, אתם בטח מבינים שעדיין שמח בביצה!

אז יאללה, סולחה?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן