לא נרגע: הכל על ההסתבכות הבאה של נוכל הטינדר

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי "נוכל הטינדר" סיימון לבייב, הוזמן לשימוע בעניינו בפרקליטות לפני כחצי שנה. לבייב, לא הגיע. לעומתו אביו, הרב יוחנן חיות, שחשוד באותה פרשה הגיע והכחיש את המיוחס לו בגין מעשי מרמה והונאה של אנשי עסקים. כל הפרטים

מערכת הפורטל עייפה כבר מלדווח מעת לעת על עלילותיו של סיימון לבייב (או בשמו המקורי שמעון חיות). כעת, אנחנו עם הסיפור הבא. כאן המקום לחשוף לכם כי לבייב, שבאחרונה נעלם מהרשתות החברתיות, לא טרח להודיע או להגיע לשימוע בעניינו עם פרקליטות מחוז תל אביב, בגין פרשה שבה היה מעורב יחד עם אביו, הרב יוחנן חיות.

על פי החשד, הרב חיות ובנו היו שותפים במעשי הונאה בהיקף של מיליוני שקלים ש"נעקצו" מאנשי עסקים, תוך שהרב חיות הציג את בנו כאיש עסקים לגיטימי בשם "סיימון לבייב". זאת, בעודו מסתיר מהם את העובדה שמדובר בבנו ובאדם שנגדו עומדים כמה תיקי הונאה במשטרת ישראל, תחום שמוכר לחיות היטב מעברו.

מכתבי השימוע שנשלח ללבייב ואביו לפני כחצי שנה, ובעוד האב דאג לייצוג משפטי לבייב עצמו התקשה למצוא עורכי דין שייצגו אותו בשימוע, משום שחלקם דרשו סכומי כסף גדולים. הרב חיות כבר עבר באחרונה שימוע בפרקליטות מחוז תל אביב, במהלכו הכחיש את החשדות נגדו בגין מעשי מרמה והונאה של אנשי עסקים בארץ ובעולם. מנגד לבייב נדרש להגיע לפרקליטות על מנת לצלם את חומרי החקירה ולהתייצב לשימוע, אך כאמור לא עשה את זה עד היום.

לסיום, למערכת הפורטל נודע כי בפרקליטות קבעו שעל לבייב ואביו להגיע לשימוע עד סוף חודש מאי, אך מאז חלפו כבר שלושה חודשים. על כן, נשקל בכובד ראש להגיד נגד לבייב כתב אישום. "לא נחכה לו", ציין גורם בפרקליטות, "הוא זומן כחוק והוא מתעלם ולא יוצר קשר".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן