תדהמה: נינט טייב חוטפת את המטר הבא מהכיוון הבלתי צפוי

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי נינט טייב שרק מתיפייפת עם השנים לא עושה רושם על אמה, לאחר שזאת ראתה כי טייב לא מקפידה על טיפוח שערה, וחטפה ממנה נזיפות נמרצות. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי הזמרת הכוכבת והיפיפייה נינט טייב הופיעה השבוע באירוע חגיגות 70 שנה לתעשייה האווירית, אבל נראה כי יש מי שלא אהב את הלוק של הזמרת. הזמרת שיתפה סרטון של אימה, מבקרת אותה על השערות השיבה הלבנות, שהיא לא דואגת לצבוע. בסרטון ששיתפה נראית מרסל טייב, אימה של הזמרת הטיפה לה ״את בחורה צעירה, ואת צריכה להיות מסודרת ומתוקתקת עם השיער. זה הכל, לא להשאיר לבן שייצא ככה בצורה כזאת״.

״אבל מה זה מפריע לך אמא?״, שאלה נינט. ״זה מפריע לי מאוד. אני לא יכולה לראות את זה. אם זה מפריע לעצמי, אז אני גם לא יכולה לראות לא אצלך ולא אצל האחיות שלך״, השיבה מרסל. "אבל לי זה לא מפריע אמא", קבעה נינט. ״אבל זה מפריע, זה לא נעים וזה לא יפה וזה הכל, את צריכה לטפח את עצמך נקודה״, השיבה מרסל.

נינט ענתה לה כי ״אני לא מטופחת. מה אני אעשה?״. מרסל השיבה: ״לא, את מטופחת בכל המישורים, בגוף בהתעלמות בכל בוקר, אבל בשיער את עושה פן זה יפה, אבל אני רוצה שכל הזמן יהיה לך צבע, אמרתי לך משבוע שעבר, אני אעשה לך צבע״. נינט ענתה: ״אז לצבוע לשחור?״. "כן", קבעה מרסל. ״טוב אמא לא להתעצבן״, השיבה נינט. מה דעתכם על הסוגייה הנ"ל? שתפו וספרו לנו בתגובות מטה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן