דרמה בקשת12: מעיין אדם עולה להתקפה ולא נותרת אדישה

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי מעיין אדם אשר משתתפת ב"המטבח המנצח VIP" בצמוד לאימה, עוררה רעש רב ברשת לאחר שבחרה בזמן שידור להניק את בתה הטרייה. רותי ברודו פחות אהבה את המעשה, ואדם לא נותרה אדישה. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי בפרק אתמול של ה"מטבח המנצח VIP" החליטה מעיין אדם המשתתפת עם אימה, להניק את בתה התינוקת שהייתה בזמן הצילומים בת כמה שבועות, סביב השולחן בו ישבו המתמודדים האחרים והשופטים חיים כהן ורותי ברודו. אלא שמעיין חטפה חיצי ביקורת מחלק מהמתמודדים ובעיקר מברודו על ההנקה הפומבית שאמרה "החלטת שאת לא עוצרת לרגע, לי לא נעים לראות חזה של אישה פרוש לפניי, לא נעים לי לראות פטמה של אישה באמצע המסעדה שלי, מצטערת אבל לא נעים לי״.

עכשיו, החליטה מעיין אדם לא להישאר אדישה ולהגיב על החלטתה להניק מול עדשות המצלמה ועל כל המבקרים ביניהם רותי ברודו ״הבחירה להניק על המסך, אומנם ספונטנית אך איננה שרירותית. כל מי שהפכה לאמא מוצאת את עצמה באינספור דילמות יום יומיות ובחירות מייסרות, בין העולם ומה שהפך לכל עולמך. הנקה לא חייבת לכבול אותך לבית, היא לא עונש, היא זכות גדולה".

לסיום, כתבה אדם כי "היא לא אמורה למנוע ממך קפה עם חברה או עבודה. אם זה מביך מישהו, אז המישהו בבעיה. שמחתי על ההזדמנות ליישם את זה הלכה למעשה, מול כל המדינה. מביך לך לראות אישה מניקה בבית קפה, תשתה קפה בבית, יש לך בעיה עם קולגה מניקה במשרד, תמצא עבודה חדשה. אני אשתדל להתכסות ולעשות כמיטב יכולתי שלא תיפגע, אבל קודם כל התינוק הרעב שלי, אחר כך אתה". מה דעתכם על העניין? ספרו לנו בתגובות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן