הלם: אלין וליאם גולן חושפים מה דעתם על הקאמבק של אייל גולן ודניאל

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי הייתה הראשונה לחשוף לכם את הקאמבק של אייל גולן וגרושתו דניאל גרינברג. כעת, ליאם ואלין גולן מגיבים לראשונה על העניין הזוגי של אביהם. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי ליאם ואלין גולן הם מזמן לא רק "הילדים של", ובשנה האחרונה שניהם יצאו לקריירה מוזיקלית מסקרנת. אלא שבעוד שהם מנסים לסלול לעצמם את הדרך האישית שלהם אמא אילנית לוי ואבא אייל גולן לא יורדים לרגע מהכותרות. כעת, נתפסו שניהם אמש בהשקה חגיגית וסיפרו לכתבת לירון אבנר ממאקו את הדברים הבאים.

יש לכם גם אחים נוספים מאבא, שעשה איזשהו קאמבק זוגי לאחרונה. מה אתם חושבים על זה? ליאם ואלין: "אם הוא מאושר, אנחנו מאושרים. אני לא יודע אם זה סופי בכלל. אם הוא מאושר, אני מאושר ואני בטוח שגם אלין". אמא שלכם סיפרה על גידול שמצאו לה והסירו. איך היה לשמוע על זה?
אלין: "האמת שזה לא משהו שהוא קל ונעים אבל ברוך השם מטופל, הכל טוב, הכי חשוב בריאות".

לסיום, נזכיר ונציין לכם כי כבר למעלה מחצי שנה גולן וגרינברג נמצאים בקשר הדוק למרות הגירושים. כידוע, לא מעט שמועות וספקולציות התרוצצו בתעשיית הבידור סביב הקאמבק המיוחל, שכאמור, הגיע. מערכת הפורטל הייתה הראשונה לספר לכם על היחסים "הידידותיים" בית השניים לאורך החודשים האחרונים. סוף טוב, הכל טוב. ספרו לנו בתגובות מה דעתכם על הקאמבק של גולן וגרינברג.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן