דרמה בתעשייה: אופירה אסייג מתייצבת לצד ירדן הראל בעניין הבא

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי אופירה אסייג נחשפה למקרה של המנחה ירדן הראל שחטפה אש בשידור מהמוזיקאי דן תורן והחליטה להשיב מלחמה. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי כזכור, בשישי האחרון פרצה ירדן הראל בבכי במהלך שידור חי בתוכניתה עם אלעד זוהר, לאור תקרית לא נעימה שחוותה עם האורח דן תורן. הראל, כפי שדיווחנו לכם, עשתה טעות קטנטנה כשהציגה את דן תורן כתלמיד של אורח נוסף, כשבפועל תורן הוא המורה ולא התלמיד. בהפסקת הצילומים מיהרה הראל להתנצל וחטפה שטיפה הוגנת מתורן.

כאן המקום לספר לכם כי מה שגרם לה לחזור לשדר עם דמעות בעיניים וסיפקה בהמשך הסבר לעוקבים מה הסיבה לדמעות. עכשיו, הקולגה מהערוץ המתחרה אופירה אסייג יוצאת להגנתה וחושפת שהדמעות של הראל שברו את ליבה. אסייג שיתפה בחשבון הת'רדס שלה את דעתה ותמיכתה בירדן "ירדן הראל מהממת שלי, צפיתי בקטע המדובר ובטעות הקטנה של ירדן מול דן תורן, והדמעות של ירדן שברו לי את הלב".

לסיום, עוד כתבה אופירה כי "כולנו טועים, מה קרה מלחמה דן?", והוסיפה: "חיבוק ירדן, את מגישה מקצועית ונעימה בביטחון ואף אחד לא שווה את הדמעות שלך". כתבו ושתפו אותנו בתגובות מה דעתכם על המקרה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן