הלם: אדווה דדון הגישה תלונה במשטרת ישראל על האירוע המטלטל הבא

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכן כי אדווה דדון, היפיפייה אשר שרודפת אחרי נוכלים בחדשות 12 שביצעו הונאות שונות נאלצה הפעם לאתר גנבים שפרצו לרכבה. הם לגמרי שילמו את המחיר. כל הפרטים

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי מגישת החדשות המוכשרת והיפיפייה, אדווה דדון אשר לוכדת נוכלים ונוהגת להתחקות אחריהם בתוכניתה החשובה, נפלה בעצמה קורבן ומצאה את עצמה אמש מגישה תלונה במשטרה. זה התחיל כעוד בוקר שיגרתי, כשמגישת החדשות לקחה את בתה לעוד יום משמח בגן החדש, אלא שכאשר חזרה גילתה לתדהמתה שרכבה נפרץ, ונלקחה ממנו כל התכולה הכוללת את ארנקה שהכיל בין היתר את כרטיסי האשראי שלה.

כאן המקום לספר לכם כי הגנבים לא ידעו לאיזה רכב הם פרצו ועם מי יש להם עסק, ודדון שמורגלת היטב להתחקות אחרי נוכלים וגנבים, נאלצה לראשונה ללכוד את הנוכלים שגנבו ממנה. היא עקבה אחר החיובים החדשים והגנובים באשראי וביחד עם השוטרים לכדה את הגנבים כעבור חמש שעות מרגע הפריצה.

לסיום, השלל שנגנב כבר אבוד, אבל שני הגנבים החשודים נעצרו, כשאחד מהם נתפס עם ציוד של פריצה בתיק בזמן שהוא נהנה מגביע גלידה מצננת ביום החם, שנרכש כאמור מהאשראי הגנוב של דדון.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן