דרמה בעולם המוזיקה: עדן בן זקן בצעד הבא בקריירה

מערכת פורטל "עומרי חיון" לאחר שכבשה את מנורה מבטחים פעמיים, זמרת העשור עולה שלב ומגיעה לצרפת: בחודש אוקטובר הקרוב היא תופיע בפני אלפי אנשים בפריז ומכירת הכרטיסים כבר החלה. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי אחרי שכבשה פעמיים את היכל מנורה מבטים 360 עם מופע העשור שזכה לביקורות משבחות, ועלתה להופיע עם הזמרת כריסטינה אגילרה: זמרת העשור עדן בן זקן ממשיכה לכבוש פסגות ותגיע עם מופע העשור שלה לפריז שבצרפת. אז אם יש לכם חופשה מתוכננת בצרפת בחודש אוקטובר הקרוב, ואתם אוהבים את הזמרת – זכיתם פעמיים.

כאן המקום לספר לכם כי המופע יתקיים בתאריך ה-17 לאוקטובר באולם "dôme de paris – le palais des sports" בפני אלפי אנשים, מכירת הכרטיסים החלה. נזכיר כי החודש בן זקן חגגה על במת ה-360 בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב את מופע העשור שלה בפעם השנייה מול כ-11,000 אנשים. המופע נועד לחגוג את העשור של הקריירה המוזיקלית שלה, שהתחילה אי שם באודישן לתוכנית ריאליטי.

לסיום, בין אלפי האנשים בקהל, היה גם הזמר פאר טסי שהגיע לצפות במופע של בן זקן, ובהפתעה מוחלטת, היישר מהקהל הצטרף אליה לדואט מרגש במיוחד. בן זקן ירדה מהבמה לאזור בו ישב טסי, והשניים ביצעו את השיר שלו "חורף בחלון", והצליחו לרגש את הקהל ששר יחד איתם. ספרו לנו בתגובות מה דעתכם על העניין.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן