הדרמה שפקדה את מיכל הקטנה בסופש האחרון "נגמר בנס"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי כוכבת הילדים בסך הכל רצתה לפנק את ילדיה וזה נגמר בניידת כיבוי אש שהוזעקה לביתה. אזמה התרחש שם? כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם הפעם כי ביום שישי האחרון הוזעקו מכבי אש לביתה של מיכל ויצמן בעקבות תלונה על ריח חריף של שריפה. הסיבה? הכוכבת אפתה לילדיה הקטנים פיצה בתנור הביתי. בסדרת סרטונים ארוכה, כשהיא נתונה בסערת רגשות, תיעדה ויצמן בעמודה באינסטא את הכניסה של מכבי האש לביתה ואת הדרמה שהתחוללה בשעת לילה מאוחרת.

מיכל כתבה כי "מזל שיש לי את זה מתועד ומתוסרט. פתחתי את התנור ויצא מלא עשן, כנראה איזו גבינה נשרפה יותר מדי. בקיצור, שכנה שלי מצלצלת אליי עכשיו ואומרת לי 'מיכל, משהו קרה? משהו נשרף?'. אמרתי לה 'לא, הכנתי פיצה ויצא קצת…'. היא אומרת לי 'הזמנתי מכבי אש'. מה?! היא הזמינה מכבי אש?! יש מכבי אש בדרך לבניין", אמרה ויצמן לקול רעשי הסירנות ברקע. "יואו, אני בהלם! מכבי אש בדרך לבניין. הכנתי פיצה! אני בהלם".

עוד הוסיפה מיכל כי "הגיעו לכאן מכבי אש! "אני הכנתי פיצה!", אמרה לגולשים בפרץ צחוק. "לא קרה לי דבר כזה בחיים!". "את אישה משוגעת!", הטיחה בויצמן השכנה שהזמינה את הכבאים. "את אישה משוגעת! אני הכנתי פיצה!", התגוננה. "כבי את המצלמה רגע, מיכל", ביקש לוחם האש שערך בדיקה במקום. "יש אצלי בבית מכבי אש! תקשיבו, אחת וחצי בלילה, הילדים שלי היו רעבים, הם רצו פיצה".

לסיום, "יואו, יואו, יואו, תקשיב ריי, תראה מה קרה מהחלום שלך שרצית פיצה. הגיעו מכבי אש! אתם רוצים שאכין לכם עוד פיצה?", שאלה ויצמן בבדיחות את לוחמי האש. "זה לא התחום שלך", ענו לה. "תמשיכי לעשות את מה שאת טובה בו". ספרו לנונ בתגובות מה דעתכם בעניין.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן