דרמה בתעשייה: אדל בספלוב חושפת את העניין הבא

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי רגע לפני השקת העסק החדש שלה, אדל בספלוב, שיתפה את מאות אלפי עוקביה בסטרס שבו היא נמצאת בימים אלו "יהיה בסדר, הגשמתי חלום של שנים! אני מתרגשת ברמות קשות". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי כוכבת הריאליטי, אדל בספלוב נמצאת בימים אלו בהתרגשות שיא, עד כדי כך שאותה התרגשות ניכרת על פניה. כאן המקום לספר לכם כי אמש שיתפה אדל את 561 אלף עוקביה באינסטגרם בצריבה בעור פניה, שלדבריה נוצרה בשל לחץ משמעותי שבו היא נתונה בעקבות ההכנות הקדחתניות לפתיחת העסק החדש שלה.

אדל כתבה כי "מי פתח עין על הפנים שלי?", התעצבנה בספלוב על רקע תמונת סלפי שלה, עם הכוויה שנוצרה באזור הסנטר שלה. בספלוב שיתפה בתמונת סלפי נוספת שלה, הפעם כשעל פניה מרוח מה שנראה כקרם הרגעה לכוויה. "מסתבר שכנראה בגלל שהמותג כל כך עמוק בתוך הלב שלי, אז אני עוברת סטרס", הכריזה. "(זה) חומר שאני תמיד מורחת, הפעם עשה כוויה. לגיטימי ובסדר. מקבלת בחיבוק! יהיה בסדר עם החצ'קונים ובלי, הכל יצליח! מחר (שני, י"ד) ההשקה עם החברים והמשפחה, ובשלישי אנחנו עולים לאוויר, ונשבעת שאני מתרגשת ברמות קשות".

בסטורי נוסף, סיפרה כי "העבודה הקשה שהתחלתי כשליב היה עוד בבטן", סיפרה. "הגשמתי חלום של שנים! כל פעם כשניסיתי, זה פשוט לא עבד, לא יצא לפועל! איך אני תמיד אומרת: לא סתם אלוהים מעכב דברים, מבטל דברים – להכל תמיד יש סיבה. כל דבר שמתעכב, מתעכב תמיד לטובה. תדעו שאני חיה את האמונה יום-יום, דקה-דקה וכל שנייה בחיי, וזה מה שמחזיק אותי כל כך חזקה! אני לא מאמינה שזה הגיע. הכל תמיד מגיע בזמן, וכשזה מגיע אז זה הכי גדול שיש. בשבילכם זה עוד תאריך, בשבילי זה ניצחון אחד גדול!". ספרו לנו בתגובות מה דעתכם.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן