הלם בתעשייה: רוסלנה רודינה מתפוצצת על האקס אייל גולן

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי האקסית ואם ילדו של הזמר כעסה עד מאוד "העצבים שלי מאפס למאה וממאה לאפס". מה גרם לכך לפיצוץ? כל הפרטים

מערכת הפורטל עם העניין הבא. כאן המקום לספר לכם כי כחלק מהסדר המשמורת שנקבע בין רוסלנה רודינה לאייל גולן, הדוגמנית עשתה את דרכה בסוף השבוע האחרון מביתה שברמת גן לביתו של אבי בנה ברחובות. אלא שאז גילתה כי גולן אינו נמצא בביתו ונופש בקיסריה, שם הוא עורך בימים אלה סדרת הופעות.

כאן המקום לציין כי בסרטונים שהעלתה לסטורי בחשבונה באינסטגרם, היא לא הצליחה להסתיר את כעסה על התקרית שאילצה אותה לעשות את כל הדרך מרמת גן לרחובות ומרחובות לקיסריה ואז בחזרה לרמת גן. "טוב, אני חייבת לשתף אתכם, השעה שש ועשרה ורק עכשיו הגעתי הביתה", אמרה רודינה לגולשים מתוך הרכב הפרטי. "לי ולאיל יש הסכם שאחד לוקח את הילד, אחד מאיתנו, והשני מחזיר. עכשיו זה הסופ"ש של יאנצ'וק ונסענו לרחובות ובאמת בגלל שאני מכבדת אתכם ואוהבת אתכם השארתי אותו בחיים".

עוד הוסיפה וכתבה כי "שתי סיבות: יאן, ויש לו הופעה שאתם רוצים ללכת אליה. אז בגלל זה הוא חי, התחשבתי בכם". לסיום, סיכמה ואמרה כי "בקיצור הגענו לרחובות, אני מורידה את יאן, מה מסתבר? מה מסתבר?! שהבן אדם בכלל לא ברחובות, הוא בקיסריה. מה עשיתי? נסעתי לקיסריה. זאת אומרת שבמקום 45 דקות נסיעה כל כיוון, אכלתי את הכביש בנסיעות שלוש שעות בערך. אז שתדעו שריחמתי. וכל זה למה? כי הוא שכח לעדכן שהוא לא בבית, והוא פשוט ישן בקיסריה. בקיצור, אני נחמדה. באמת. היום זה היה שיא עולם. העצבים שלי מאפס למאה וממאה לאפס. זה משהו שהוא טירוף. בקיצור איל, שמעת? אתה חייב לי. תתכונן. אני הולכת לדרוש את זה מלא".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן