הלם בתעשייה: הדוגמנית עדן פינס נתבעת בסכום העצום הבא

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי הדוגמנית ההורסת והמתולתלת, פרצה עם סדרת מוצרים משלה בתום השיער, אלא שהסתבכה עם מוצר אחד שפיתחה ותאלץ לשלם על זה בגדול. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי לפני כשנה קיבלה הדוגמנית המצליחה עדן פינס יחד עם סופר פארם תביעה בסך חצי מיליון שקלים, לאחר ששיווקה מברשות שיער מעוצבות למתולתלות בחברת הפארם, הנושא את שם המותג שלה. פינס שיתפה את העוקבים כי מדובר בפיתוח מוצר עליו עמלה שלוש שנים. אלא שחברת אנ.ק.אס מעבדות בע"מ והייר אקספרס טענו כי פינס זייפה את מברשת ספציפית מתוך ליין המברשות שלה, שהייתה פיתוח ישראלי שלהם והפרה את זכויות היוצרים של החברה בכל הנוגע לעיצוב המברשת שרשומה על שם חברתם בארץ ובאירופה.

כאן המקום לספר לכם כי אחרי שנה שהתנהלה התביעה בבית המשפט המחוזי בתל אביב, בשבוע שעבר התקבל פסק הדין והשופטת קבעה כי פינס יחד עם חברת סופר פארם יאלצו לשלם 75,000 שקלים לתובעים. כמו כן, על פינס וחברת סופר פארם להוריד לאלתר מהמדפים את כל מברשות השיער ולהשמיד את כל האספקה שהייתה ברשותם.

לסיום, התובעים, חברת אנ.ק.ס מעבדות בע"מ מסרו: "למען ידעו ויראו, אסור לקחת מה שלא שלך, לא משנה כמה האדם מפורסם וכמה עוקבים יש לו". מה דעתכם על העניין? ספרו ושתפו אותנו בתגובות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן