דרמה: מיכל רנד חושפת פרטים אודות שולי רנד

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי לאחר ששתקה במשך חודשים ארוכים, רנד עלתה ללייב בעמוד הפייסבוק שלה והפעם כדי לדבר בשבחו של הזמר, פרודה ואבי ילדיה. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי מיכל רנד, עלתה לשידור לייב מחופשה שלה ברשת החברתית פייסבוק בכדי להלל ולשבח את האיש שאותו תקפה במשך חודשים, הפרוד ואבי שבעת ילדיה, הזמר והיוצר שולי רנד (כיום בעלה של צופית גרנט). במשך דקות ארוכות, התיישבה רנד מול המצלמה ושיבחה ופיארה את פועלו של האיש שאיתו ניהלה סכסוך תקשורתי חריף ורווי דרמות.

"אני רוצה לספר ולדבר בקצרה שוואלה, שולינקה יצא מלך, באמת!", התלהבה רנד. "בארבעת החודשים האחרונים ממש עוזר בצורה יוצאת דופן. קודם כל הוא עומד בהתחייבות שלו לדיאטה של נחמן (אחד מילדיהם המשותפים), שזה נס בפני עצמו וזה ראוי להמון הערכה. זו הוצאה של 4,000 שקל בחודש, ונחמן ברוך השם ירד 44 קילו ואנחנו, מה שנקרא, בדרך לשם. וזה לא יכול היה לקרות אלמלא שולי היה מתגייס לדבר הזה. זה שידור חי שכולו תודה" אמרה.

עוד אמרה כי "מי מכם שעוקב אחריי הרבה זמן יכול רק להסתכל על שנה שעברה שהיה מקרה הפוך לגמרי שהנשמה יצאה, והיה סיוט. אז הוא שקל 210 קילו היום הוא שוקל 166. וברוך השם, גם את הנופש הזה שולי באדיבותו הרבה שילם, בלי להוציא את הנשמה. כל הכבוד שולי, באמת. אני יודעת שאתה לא אוהב שאני מפרטת הכל, אז אני לא אפרט הכל, אני רק אומרת תודה וראוי שהחברות שלי ידעו שוואלה, הבאת אותה בשיפור ניכר, שאתה מתראה עם נחמן, שאתה משתדל מאוד עם הילדים, שאתה לא קטנוני איתי בכסף בכלל".

לסיום, אמרה כי "אני מקווה שלא אצטרך להוציא פוסט בעוד שבוע ולהגיד שחזרת לסורך. בבקשה, אל תיתן לי לעשות את זה כי תמיד כשאני מחמיאה בסוף יוצא הפוך. אז לא, אפשר לשנות את הריטואל הזה, אפשר לפרגן לך. כששאלתי אותו אם הנופש זה במקום המזונות, הוא ענה 'מה פתאום! חס ושלום!'. זה כל כך שימח אותי. אי אפשר לתאר כמה זה שימח אותי שאני לא צריכה להילחם. פשוט חלק וטוב".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן