הלם: שרית פולק נחשפת בראיון מיוחד "רוצה בן אדם שיאהב אותי"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי שרית פולק התארחה באחת מן התכנית בערוץ "קשת12" והחליטה לחשוף אודות התקופה שהיא עוברת והאם היא בכלל מחפשת אהבה.

מערכת הפורטל הבחינה כי מפיקת האירועים וגרושתו של סטטיק, שרית פולק התארחה בתכנית של אבי כאכון בערוץ "קשת12". במהלך הריאיון נשאלה שרית האם זאת התקופה הכי גרועה בחיים שלה בעקבות הגירושים והשיבה כי "גירושים, מה קשור?". "מסכימה איתי שזאת התקופה הכי לא טובה שלך בחיים?" שאל כאכון, ופולק אמרה כי "לא, אחי מת, זאת התקופה הכי רעה שלי בחיים, אחי הגדול נפטר כשהוא היה בן 26, כשהייתי בת 14, יש לי עוד אח אחד גדול, הוא היה האמצעי הוא היה כל עולמי".

עוד הוסיפה בהקשר זה כי "אני מאוד מדבררת וורבלית בנושא, כי המון שנים הכחשתי שזה קרה.אם הכרתי חברים אחרי, הייתי אומרת שהוא חי בחו"ל, הוא אף פעם לא היה בחו"ל, ממש הכחשתי את זה שהוא מת. הוא מת מתאונת עבודה, נפל עליו שיש. ולא יכולתי להתמודד עם זה , לא יכולתי להכיל את זה , זה היה גדול עלי".

פולק נשאלה האם היא בזוגיות ועל כן ענתה כי "לא, אני מאוד רוצה זוגיות, פשוט לא כרגע" ובהמשך נשאלה האם היא בררנית? "אני לא בררנית, אני פשוט יודעת מה אני רוצה ואני יודעת מה מגיע לי גם. אני רוצה בן אדם טוב, אינטליגנט שיאהב אותי ואני אוהב אותו, אני לא בררנית בכלל , תקופה ומה שיגיע יגיע ואני לא לחוצה בכלל". לסיום, הגיבו וספרו לנו מה דעתכם בעניין.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן