דרמה: שימי תבורי ויהודית באומן עולים להתקפה

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם על המאבק של יהודית באומן ושימי תבורי בהקשר הנסיבות שהובילו למותה של קארין באומן. העניין נראה רחוק מסיום "רוצים את הצדק לקארין". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי קצת יותר מארבעה חודשים עברו מאז נפטרה קארין באומן לאחר מאבק של יותר מעשור במחלת האנורקסיה, והמלחמה של אמה יהודית תבורי ובעלה הזמר שימי נגד בית החולים איכילוב על הנסיבות שהובילו למותה עדיין נראית כרחוקה מלהסתיים כשבסרטון שהעלה אמש שימי לרשת הצהיר "הרגו אותה והאמת תצא לאור".

כידוע, לאחר מותה של קארין, יהודית ושימי טענו לרשלנות מצד צוות בית החולים שלדבריהם הרדימו את קארין ללא רשותם למרות שהביעו התנגדות לכך, ובכך הביאו למותה. השניים נשבעו לא לשקוט ולא לשתוק עד שתיחקר ההתנהלות בכל הנוגע לטיפול בה וביולי אף החליטו להעלות שלב במאבק שלהם והגישו שתי תלונות במשטרה נגד הרופא שקיבל את ההחלטה להרדים את קארין.

כאן המקום לספר לכם כי אתמול, שימי פרסם סרטון ברשתות החברתיות בו דיבר שוב על המחדל שנעשה לדבריו בטיפול בקארין ונשבע כי הצדק ייצא לאור. "הרגו אותה", אמר בנחרצות למצלמה. "אנחנו רוצים להביא את הצדק עבור קארין, הילדה שלנו ושל כל עם ישראל", אמר. "הם זלזלו והרגו אותה. זה נעשה לא ברשות האמא ולא ברשותי. אני הייתי שם. יהודית ביקשה לא להרדים אותה, אמרו לנו שהם יודעים מה הם עושים ואז הרדימו אותה והיא לא קמה יותר. אנחנו לא נישן ונראה לכל עם ישראל מה בדיוק היה ואיפה הצדק האמיתי", חתם את הסרטון.

לאחר הסרטון שפרסם תבורי, יהודית פנתה לעוקביה בסרטון ארוך נוסף בו ביקשה שוב להדגיש את מצבה הבריאותי והנפשי הקשה בחודשים שלאחר מותה של קארין ועד כמה המאבק שלה לשרוד הוא יומיומי והיא נאחזת בחיים עבור ילדיה האחרים ונכדיה. "אני לא יכולה לצאת לרחובות ולעשות רעש ולהניף שלטים", אמרה בכאב. "כל מה שאני יכולה לעשות במצב האישי שלי זה להביע את מה שאני מרגישה ולתת את הצדק עבור קארין ועל מה שנעשה לה. אתם לא יכולים להגיד לי שהיא סבלה ועכשיו היא נחה והחיים ממשיכים. זה לא עובד ככה. מי שלא איבד את היקר לו מכל לא יכול להגיד שהחיים ממשיכים ו'תחייכי, ותטוסי ותצאי'. אני יכולה להמשיך, אבל באותו הרגע שהיא נפטרה החיים שלי נעצרו והלב נעצר".

עוד אמרה כי "אני נושמת וחיה למען האחרים שצריכים אותי. ילדיי ונכדיי. תאמינו לי שאני לא רוצה לתבוע. זה לא זה", הדגישה יהודית בהמשך לתגובות שקיבלה והיא עדיין מקבלת ככל הנראה ברשת באשר לתביעה שהיא ושימי מנהלים נגד בית החולים איכילוב. "אני לא טיפוס של כסף. לא טיפוס של רצון להתעשר. כולם רואים איך אני חיה. גם כשביקשתי תרומות זה לא היה כדי לקנות מרצדס".

הודית המשיכה וסיפרה על הניסיונות שלה ושל קארין להעלות את המודעות למאבק באנורקסיה גם דרך פנייה למחוקקים ועל המאמצים להשיג לה טיפול, ודיברה גם על כל מי שטען שילדיה האחרים מסודרים כלכלית כמו גם בנו של שימי, בן-אל, ויכלו לתרום למאבק ולטיפולים. לסיום אמרה יהודית כי
"לקחתי את קארין לבית החולים כדי שייתנו לה אנטיביוטיקה ושם הרדימו אותה ללא רשותי, ללא התייעצות אפילו עם הרופא הקבוע שלה. אם היו מתייעצים איתו, לא היו מרדימים אותה. עורכי הדין אומרים שאנחנו חייבים לקבל פיצוי, אבל לא לשם הראש שלי מכוון. אני רוצה לתת את הצדק לקארין, למען המנוחה שלי, למען הצדק האמיתי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן