מירי בוהדנה מחליטה להיחשף ולהעביר את המסר הבא

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי הדוגמנית היפיפייה מירי בוהדנה החליטה לקחת פסק זמן קצר מחופשת הקיץ בתא המשפחתי והחליטה גם לחשוף את מסר חינוכי שתיישם לילדיה ”הם יכולים אפילו לצעוד ברגל”. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי הדוגמנית ומגישת משחקי השף, מירי בוהדנה, הגיעה אמש אחר בשעות הצהריים המאוחרות להפוגה קצרה, לקליניקה בהרצליה פיתוח של כהנת הביוטי ד”ר להבית אקרמן, לטיפול במכשיר סופוויב, שעושה פלאים לפנים ולצוואר. נציין כי ההפסקה מגיעה עקב הלו"ז העמוס של החופש הגדול שבו היא מבלה בין היתר עם שלושת ילדיה ונראה שהיא כבר מברכת על השגרה שעומדת בפתח הדלת בתחילת חודש ספטמבר בעוד כיומיים.

כאן המקום לספר לכם כי במהלך הטיפול חשפה בוהדנה בפני ד”ר אקרמן על הנעשה בחופשת הקיץ לצד הילדים שעברה באווירה טובה:“החופש עבר לי מהר, בנעימים ובלי הרבה דרמות, חזרנו מחופשה משפחתית מאיטליה. הקטן שלי עולה לחטיבת ביניים, כך שכל שלושת הילדים שלי באותו בית ספר: רפאל עולה לכיתה ז’, אסתר בכיתה ח’ ובן עולה לי”א תענוג".

עוד אמרה לסיום כי "הביה”ס מטר מהבית, בית ספר חוף השרון בשפיים. הם יכולים אפילו לצעוד ברגל, כך שהתפקיד שלי כנהגת מצטמצם”. ספרו לנו בתגובות מה דעתכם על העניין.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן