דרמה בשידור חי: ספיר בורגיל תקפה את שי חי בפרצוף!

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי שנייה לאחר הזכייה של יובל מעתוק בכרטיס הכניסה הראשון שלגמר, לתוכנית האירוח “אח לילה” הגיעו שי חי, מעיין אשכנזי וספיר בורגיל שבמהלכה קרה דבר מפתיע במיוחד כאשר ספיר הטיחה בשי חי כוס מים במהלך השידור. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי כידוע, שי חי יצא לא פעם על האחים בורגיל ואברהם אקלום במהלך התוכניות ששודרו עד כה אלא גם ספיר בורגיל שישבה לצידו הפעם בפאנל והחליטה לנקום נקמה צוננת במיוחד – כוס מים קרים לתוך הפנים. כאן המקום לספר לכם כי במהלך התוכניות שי חי ביקר לא פעם את המקורבים לבורגיל.

עוד נציין כי באחת מן התוכניות אפילו רמז לקרבה מוגזמת שאינה של “אחים” בינה לבין שניר. רק בשבוע שעבר יצא על בן זוגה אברהם אקלום וטען שהוא בהרס עצמי ואין מי שיעצור אותו, אך האם זה מצדיק את מעשה שפיכת המים? תוך כדי השידור, המגישים איחלו לשי חי יום הולדת שמח ואז ספיר הגישה לו כמתנה את כוס המים לתוך הפרצוף.

לסיום, לאחר מכן בורגיל טענה כי “נראה לי שהחזרתי לך את הנקמה שלי”. ושי חי ציין תחילה:“אני מוכרח להודות שמגיע לי” אך בהמשך התוכנית הוסיף בהלם:“אני מלא במים, את לא נורמלית!”. מה דעתכם על העניין? שתפו אותנו בתגובות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן