רוסלנה רודינה מתקיפה "אין מילים לתאר את המצב הזוועתי שנוצר כאן"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי הפיגוע הקשה עורר שוב את כעסם של מובילי דעת קהל ומפורסמים שביקרו את המצב המדאיג שהפך לשגרה מייסרת ובלתי נוחה בעליל. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי פיגוע הדריסה במחסום מכבים שגבה את חייו של אזרח ישראלי וגרם לפציעתם של שלושה חיילים לא הפתיע במיוחד את הסלבס אשר שיתפו את מורת רוחם נוכח המצב הביטחוני המעורער והמדאיג בתקופה האחרונה, שמלווה לעניות דעתם באדישות שאותה מפגינה החברה הישראלית כלפי האירועים. חלקם אף הביעו כעס על ניסוחי כותרות באתרי חדשות שדיווחו על פעולת הטרור.

"הוא לא נהרג, הוא נרצח", התקוממה הזמרת נרקיס נוכח כותרת שדיווחה על הפיגוע באחד מאתרי החדשות. גם העיתונאי חנוך דאום ביקש לתקן כותרת שדיווחה על "דריסה": "לא דריסה, אלא פיגוע דריסה. לא נהג אלא מחבל", הבהיר ושאל "עד מתי?". הדוגמנית רוסלנה רודינה התייחסה לפיגוע הקשה וכתבה כי "להתחיל את היום ככה. מבאס, עצוב, מרתיח. כבר אין מילים לתאר את המצב הזוועתי שנוצר כאן במדינה".

עוד נציין כי גם כוכבת "הישרדות" ספיר קשתי הגיבה וכתבה כי "פשוט סיוט! לכתוב כל פעם מחדש משהו שהפך להיות לצערי חלק מהשגרה הכי כואבת בעולם. עוד פיגוע ועוד פיגוע. כל פעם מחדש זה פשוט מרסק. מרסק עוד משפחה ועוד אנשים, לוקח מלאכים מדהימים שבסך הכל מנסים להגן על המדינה או מלאכים שפשוט היו במקום ובזמן הלא נכונים". מה דעתכם על העניין? שתפו אותנו בתגובות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן