הלם בתעשייה: שי אביבי ואישתו בחרו להיפרד

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי הקומיקאי ואשתו, שכיכבו יחד בריאליטי "מטבח מנצח VIP" ורצו עם הצגה משותפת בשם "באושר ובעושר" כבר לא. השניים החליטו לקחת פסק זמן מהזוגיות ואף עברו לגור בנפרד. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי לאחר שני עשורים של נישואין ואהבה ענקית, השחקן שי אביבי ואשתו מיכל ליבדינסקי החליטו לעשות פסק זמן במערכת היחסים. השניים, שחיים יחד בפרדס חנה ומגדלים שני ילדים משותפים, כבר נפרדו לפני כעשור ובחרו לשוב זה אל זרועות זו. גם הפעם הזוג בחר להתרחק ואף עברו להתגורר בבתים נפרדים נכון לזמן כתיבת שורות אלו ללא צפי לחזרה, אם בכלל.

כאן המקום לספר לכם כי בפוסט נוקב ומרגש ששיתפה מיכל בעמוד הפייס שלה היא חשפה את הקשיים איתם התמודדו, הפחדים שניצבים מולם כעת בימי הפרידה והאכזבה מתחושת הכישלון שמלווה אותה. "אני יושבת לכתוב את הפוסט שתמיד חששתי שיבוא יום ואצטרך לשבת לכתוב: אנחנו יוצאים להפסקה. זאת אומרת שאנחנו גרים בבתים נפרדים, לא יודעים מתי נחזור".

עוד הוסיפה וכתבה כי "לוקחים בחשבון שיש אפשרות שלא נחזור, אבל יוצאים להפסקה עם כוונה להיפגש מחדש". מה דעתכם על הפרידה? שתפו אותנו בתגובות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן