הלם הלם הלם: עינת ארליך "זה הטריגר לטרור"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי מנחת הטלוויזיה עינת ארליך נחשפה לסרטון קצר שהועלה לרשת ובו נראה ילד פלשתיני כשהוא נסער בזמן שלכאורה עוכב על ידי איש ביטחון "זה הטריגר לטרור". כל הפרטים

מערכת הפורטל עם העניין הבא. המגישה הוותיקהף עינת ארליך פרסמה אמש בסטורי בחשבונה באינסטא סרטון של תנועת "שלום עכשיו" שבו תועד ילד כשהוא מפוחד ומבוהל על רקע צווחות וקריאות "אתה משוגע" של קרובות משפחתו על קצין ביטחון שככל הנראה ולכאורה עיכב אותם בשטח. ארליך התקשתה להישאר אדישה נוכח המראות והקולות בסרטון ושיתפה את הגולשים בדעתה עליו.

"תסתכלו עליו", כתבה ארליך על רקע הסרטון עם הכותרת "ככה נראה כיבוש". "ילד קטן בן חמש. עכשיו דמייני שהילד הזה הוא שלך, איש ביטחון חמוש ממעלה אדומים מנסה לעכב אותו בעוד שתי אחיותיו מנסות להגן עליו. תראי את הפחד בעיניים שלו אל מול האלימות והזחיחות של הקב"ט" אמרה ארליך.

לסיום, עוד הוסיפה כי לדעתה אלה הסיטואציות שמעודדות מחבלים לבצע פעולות טרור. "אלה הטראומות שמהן יוצאים מפגעים", פסקה. "אל תגידו לא ראינו. תהיו בני אדם. "זוועה בהתנחלויות: ילד פלשתיני ממרר בבכי לרגלי מתנחל, איש אבטחה חמוש ממעלה אדומים, שמנסה לעכב אותו למרות גילו הצעיר. שתי אחיותיו של הילד שהגיעו וניסו להגן עליו נעצרו על ידי המשטרה. ככה נראה כיבוש". מה דעתכם? שתפו אותנו בתגובות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן