הלם הלם הלם: כוכבת "חתונמי" חושפת באומץ רב את הדבר הגדול הבא

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי קטיה אברבוך שיתפה את עוקביה בתחושותיה לגבי דימוי הגוף השלילי ממנו היא סובלת לאחרונה, לאחר הלידה. כל הפרטים

מערכת הפורטל עם העניין הבא. נספר לכם כי בעיצומה של חופשה משפחתית ראשונה לאחר לידת בתה הבכורה ריטה לפני כשלושה חודשים, כוכבת "חתונה ממבט ראשון" קטיה אברבוך שיתפה אמש (שבת) את 55 אלף עוקביה בתחושות שלה לגבי הגוף שלה ולמרות הנוף הפוטוגני מאחוריה בתמונה שהעלתה, חשפה שלא הכל קל או ציורי.

"להיכנס לבגד ים אחרי לידה זה לא קל וזה בכלל לא משנה מה היה המצב לפני", שיתפה אברבוך בתמונה מחויכת שלה לבושה בבגד ים שלם שחור על רקע נופי האלפים. הכל נראה ומרגיש אחרת", הודתה. "לא הכי מחמיא ולא הכי נוח להצטלם בבגד ים אחרי לידה. זה אפילו יותר קשה פתאום לראות הכל בתמונות ולהבין שזה לא רק משהו שאני רואה או מרגישה שהשתנה", המשיכה ושיתפה בפתיחות את עשרות אלפי עוקביה במה שהיא חווה כאישה לאחר לידה.

עוד כתבה כי "רואים את ההבדל. בהתחלה דיברתי במונחים של 'לחזור לעצמי' וחשבתי שייקח לי כמה שבועות לחזור למשקל המקורי שלי. היום אני מבינה ומקבלת את זה שזה הגוף שלי עכשיו כי אני כבר לא אותה 'עצמי' וזה בסדר שאולי גם הגוף שלי לא יהיה בדיוק מה שהיה. הוא מילא תפקיד כל כך חשוב ואני בוחרת להרים לו על זה ולא לשקוע במה שהיה בעבר". מה דעתכם על העניין? ספרו לנו בתגובות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן