הלם הלם הלם: כך משפחת בורגיל הצליחה להדהים את העוקבים

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי מנהלי עמוד האינסטא של שניר בורגיל התייחסו לנסיעה של אחותו ספיר אל גבעת הצעקות, שם הביעה תמיכה בליאל קוצרי בזמן שרב עם אחיה. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי בתחילת השבוע הבטיחה המודחת האחרונה מהבית המפורסם במדינה, ספיר בורגיל, להרעיד את בית "האח" כאשר הודיעה על כוונתה לנסוע אל גבעת הצעקות ולתמוך בדיירים היקרים לה שנשארו במשחק. אתמול היא אכן עשתה זאת, אבל נראה שהצעקות שלה הרעידו לא רק את הדיירים בתוך הבית, אלא גם את הגולשים מחוצה לו.

כאן המקום לספר לכם כי בורגיל צעקה מילות חיבה ותמיכה לחברה הטוב בבית ליאל קוצרי, בזמן שזה רב באופן קשה עם אחיה ועם בת זוגו שי עופרי. אמש (שלישי) קרובי המשפחה של משפחת בורגיל הרגישו שעליהם להגיב להודעות הסוערות שקיבלו מצד צופים על הצעד של ספיר וניסו להסביר את הסיטואציה הבעייתית שנוצרה.

"חברים ותומכים יקרים, אני מאוד מבין את הכעס שלכם על ספיר אחותו", נכתב על ידי קרוב המשפחה על רקע תמונה של שניר מתוך הבית. "אנחנו חייבים להסביר", ביקשו. "ספיר לא מעודכנת בכל מה שקרה ב'האח' במשך שלושת הימים האחרונים. כידוע, דייר שיוצא מוקף בהרבה רעש סביבתי, ראיונות, צילומים וכו'", הבהירו את ההתרחשות סביבה שאולי חלק מהגולשים לא מודעים אליה. "לכן היא לא הייתה עדה לריב של ליאל, שניר ושי", הדגישו.

לסיום, טענו עוד כי "אנחנו המשפחה מאוד אוהבים את שי, ומקווים שהזוגיות הזאת תמשיך ושתמצאו את היכולת לסלוח לשניר, ולהמשיך לתמוך בו כמו שאתם עושים כל הדרך. שניר לא צריך לשלם על אי הבנות שקורות בחוץ". ספרו לנו מה דעתכם בתגובות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן