טלטלה לפני הופעתה של מיכל הקטנה "מה אני עושה?!"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי כוכבת הילדים הענקית עברה את אחד הסיוטים המטלטלים של כל אמן, כל זאת, שנייה בטרם עלתה על הבמה. אז איך זה נגמר? כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי שנים ארוכות שמיכל ויצמן כובשת את הבמות בכל רחבי המדינה ומשמחת ילדים, אבל השבוע בהופעתה היא חוותה מאחורי הקלעים דרמה לא משמחת בכלל, שלא קרתה לה בחיים. כאן המקום לספר לכם כי כחצי שעה לפני שעלתה על הבמה בטבריה, הכוכבת הבחינה ששכחה את בגדי ההופעה שלה בביתה בתל אביב.

המערכת, הבחינה בסדרת סטוריז שהעלתה לחשבונה היא שיתפה את מאות אלפי עוקביה בתסכול ובחוסר האונים שליוו אותה באותם רגעים דרמטיים. "טוב, דבר כזה לא קרה לי בחיים", הכריזה ויצמן. "אני יושבת כאן, במלון בטבריה. יש לי שתי הופעות בטבריה. בבוקר הייתה לי הופעה בימית 2000, חזרתי הביתה, החלטתי לקחת את הבגדים לכבס ולנקות ואז אמרתי 'אני אקח סט אחר', ובאמצע היו לי עוד 14 דברים שטיפלתי בהם במקביל, ופתאום קיבלתי הודעה שאני צריכה לרדת כי ההסעה למטה", סיפרה על השתלשלות האירועים שהובילה למצב.

"פשוט ברח לי מהראש. לא לקחתי את הבגדים של 'מיכל הקטנה' להופעה! אין לי כלום! וואו, איזו דרמה, איזה מטורף זה, לא יודעת מה לעשות", הוסיפה ואמרה. "אני גרה בתל אביב ואני צריכה שזה יגיע לטבריה. מה אני עושה, אלוהים? מה אני עושה?! לא קרה לי דבר כזה בחיים שלי. תמיד יש לי בגדי רזרבה ברכב שלי, אבל הגענו עם ההסעה".

לסיום, סיכמה מיכל כי "אני מנסה להתארגן להופעה, אפס ריכוז. שגיא הלך לקנות לי נעלי אולסטאר, לא יודעת מה לעשות. ההופעה עוד חצי שעה! עוד חצי שעה אני על הבמה! מה אני עושה? זה נורמלי אם אני אעלה ככה, עם המכנסיים האלו? מצד אחד אלה לא בגדים של 'מיכל הקטנה', נכון. אבל זה אותו לב. באמת זה אותו לב. טוב, זה הלוק של מיכל הקטנה. עם זה אני עולה, זה הלוק. לא יודעת, אפילו אין לי הגדרה למה שקרה לי. אבל זהו, בואו נחבק את המקרה, ונגיד תודה על מה שיש".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן