הלם: אילנית לוי חושפת את העניין המטריד והמטלטל הבא

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי המגישה היפיפייה והמוכשרת, אילנית לוי חושפה באומץ רב כי גם היא אובחנה בעבר עם גידול סרטני בשד. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם הפעם על העניין הבריאותי, המבהיל והחשוב הבא. מגישת הטלוויזיה, השחקנית ופרזנטורית האופנה, החברה שמשיקה קמפיין להעלאת המודעות לסרטן השד ולחשיבות הנושא, שיתפה לראשונה שמאז שאביה נפטר מסרטן לפני כ-15 שנה, וכי היא נבדקת באופן קבוע. לאחר מספר שנים אובחן גוש בשד ולאחר ביופסיה עברה ניתוח להסרת הגוש "מאז ועד היום אני נבדקת כל 3 חודשים לוודא שלא יחזור".

עוד אמרה והוסיפה אילנית לוי כי "כמי שעברה את החוויה הנוראית הזו חשוב לי להשתתף בקמפיין לגילוי מוקדם, זה מציל חיים! אני חיה את הפחד היומיומי ואם פעם הייתי דחיינית של רופאים הגילוי המוקדם נתן לי דחיפה להיבדק באופן קבוע ולא להזניח את הנושא. כשפנו אליי מגולברי וספרו לי על נושא הקמפיין אמרתי במידיי 'כן'. כיום אני יודעת שאני נשאית גן סרטן השד ואני מקפידה לעודד צעירות ונשים להיבדק באופן קבוע – כל אחת ואחת חייבת לפנות מיומנה הלחוץ על מנת להציל את עצמה".

לסיום, אמרה המגישה האהובה כי חודש המודעות לסרטן צבוע לא סתם בורוד זה צבע אופטימי אז נקווה לכל נשות ישראל שיקבעו תור ויעשו את הצעד, אם שיתוף הסיפור האישי שלי יגרום לחלק גדול מהנשים לקום ולהבדק החשיפה מבחינתי עשיתי את שלי". בנוסף, לוי חשפה כי היא ואלירז מקווים מאד להרחיב את המשפחה, לאחר לבטים רבים החליטו סופית שרוצים אח/ות לאריה ומקווים שיקרה במהרה. לוי סיפרה עוד שאלין עולה לכיתה י"ב וכבר קבלה צו גיוס והם משיקים בקרוב את העונה השנייה של סדרת הטלוויזה "משפחת שדה". מה דעתכם בנושא?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן