ניקול ראידמן מאויימת "חברה של משפחת פשע"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי העסקנית ניקול ראידמן ידועה כחברה קרובה של משפחת "המלוכה" מבלפור. נתניהו, למתקשים. כעת, מתברר שישנם גורמים בתעשיית הבידור המקומית שפחות התחברו לעניין והחלו לאיים עלייה. כל הפרטים

מערכת הפורטל חושפת לכם הפעם את הסיפור הבא. העסקנית ניקול ראדימן, מזה שנים רבות, ידועה כקרובה לראש הממשלה בנימין נתניהו ולאשתו שרה, חטפה תגובה קשה מגורם בתעשיית הבידור המקומית. ראידמן, שיתפה אמש תגובה קשה שקיבלה מגורם בכיר בתעשייה, בעקבות החברות שלה עם נתניהו. בתגובה, נכתב בין היתר כי

"בגללך המדינה שלנו נהרסת, בגלל אנשים זבל כמוך, בגלל החבר שלך ביבי. את חברה של משפחת פשע, מה חשבת לעצמך? תשלמי מחיר על החברות עם משפחת נתניהו ותדחפי להם סיגרים לתחת. את תומכת בהם ואחרי זה לא מבינה למה אנשים שמים לך רגליים? את גמורה בתעשייה, הבנת גברת?".

העסקנית המפונפנת החליטה שלא לחשוף במי מדובר אבל ציינה שמדובר בגורם בכיר שדאג לטרפד לה פרויקט גדול. אשת העסקים התייחסה לתוכן ההודעה וכתבה: "התלבטתי אם לפרסם או לא, זו דוגמא לשנאת חינם עקב החברות שלי עם ראש הממשלה ורעייתו ומשפחתו. לאן הגענו, אנשים איבדתם את השפיות. אני גאה בחברות שלי עם אנשים שאני אוהבת ולא אוותר עליה גם במחיר "להיות מחוקה בברנז'ה או בתעשייה".

"90 אחוז מהחברים שלי הם שמאל, מרכז, שיוצאים להפגין נגד הרפורמה, גם אם אנחנו לא מסכימים על נושאים פוליטיים. אנחנו עדיין חברים ואוהבים. במדינה דמוקרטית זכותו של כל אדם להביע את הדעות שלו ולהיות חבר של מי שהוא רוצה מבלי לעבור לינץ כי למישהו זה לא מוצא חן. מדינה מפולגת? כן בגלל אנשים כאלה" הגיבה ראידמן לעניין המפוקפק. מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן