אלין כהן חושפת את קריסת אימפריית המיליונים: "הפסקתי לאכול, ירדתי 18 ק"ג, הייתי מתעלפת המון"

במהלך ריאיון חושפני במיוחד ששודר אמש (מוצ"ש) במהדורה המרכזית של חדשות 12, מספרת אלין כהן על הנפילה הגדולה, על הרזון, ועל אבדן הקריירה (כמעט), מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

אמש (מוצ"ש) שודר ראיון חושפני במיוחד לחדשות 12, של הכתב ערן סוויסה, בו כוכבת הרשת אלין כהן סיפרה בהרחבה ההתפרקות הגדולה והאובדן הגדול של הכסף, עם התפרקות האימפריה הגדולה שבנתה בעשר אצבעות בגילה הצעיר ועל השפעות הקריסה על המצב הנפשי שלה, וכמובן גם הכלכלי.

אלין חיה כהן היא שחקנית, אושיית רשת ואשת עסקים ישראלית, בעלת מותג איפור וקוסמטיקה הנושא את שמה. לאחר שבגיל 15 הפכה לכוכבת רשת עם יותר ממיליון וחצי עוקבים היא פתחה קו ייצור משלה לקוסמטיקה. "זה ישר היה בגדול, הפול ווליום, תוך חמש דקות לא הייתה לי סחורה יותר. הייתי במרוץ. לא עצרתי לשנייה. לא זוכרת יום שלא קמתי בו ב-6:00 בבוקר. לגדנ"ע לא יצאתי כי הייתה לי פגישה חשובה. לצאת לסרט עם חברות – זה לא קרה אצלי כי הייתי צריכה לעבוד והייתי צריכה לשבת על מיילים. כל מיני דברים קטנים שיש להם קסם של ילדות – לא חוויתי אותם", מספרת אלין בריאיון המדובר ששודר אמש.

עוד הוסיפה: "פתאום משהו בי הרגיש: מה את עושה? זאת המהות שלך? עוד שער, עוד קמפיין, שקל ועוד שקל. אני חייבת להציל את הנפש של. שייקחו בחשבון שכשאני אומרת 'הכול', אני מתכוונת להכול. להפסיק את האינסטגרם, הסושיאל – אבל מעל הכול, להפסיק את המותג, כולם אומרים שאת אשת עסקים, איזו אשת עסקים את? אבא שלי אמר לי: את חסרת אחריות, כי המותג זה כל המשפחה. איפה האחים שלך יעבדו? הם עובדים בחברת אלין כהן".

"פתאום הבנתי, זה לא רק את. יש סיכוי שחשבתי רק על עצמי אבל יש עוד אנשים בדרך. איפה האחריות? זה שבר אותי. הפסקתי לאכול. פתאום התחלתי לרדת במשקל, ירדתי 18 קילוגרמים. אכלתי כמה כפיות גבינה ופרי, זה היה בכוח. הייתי מתעלפת המון בבית, לא הייתי מצליחה להחזיק את הגוף שלי. הייתי אומרת לאבא שלי שיחזיק אותי, הייתי נופלת, מתמוטטת, מאוד מאוד חלשה. לא הייתי מסוגלת לאכול, לא היה לי תיאבון, לא רציתי".

במהלך חופשה לבדה, ללא הוריה, כשהיא בחשבון נפש עצמי, בעיר מילאנו אחרי הנפילה שחוותה, אלין עשתה חושבים לגבי הצעד הבא שלה: "החלטתי שאני שמה את כל הביצים בשק אחד – אני הולכת על זה עד הסוף, אם אני יוצרת לעצמי את ההזדמנות השנייה שלי, לא תגיע השלישית, ואני אנצל את ההזדמנות השנייה שלי ב-100%. היום, כל מה שבא לי זה ליהנות מהחיים. ליהנות מהרגע, לעשות את העבודה שלי עכשיו ולהמשיך ליהנות, ולחוות את זה בשלווה ובשקט. שנערות יחיו את הילדות שלהן. שייהנו מכל התאהבות ראשונה בבחור, שייהנו מכל משחק בחצר השכונתית. אל תוותרו על הילדות שלכן בשביל זה. תתעצבו כבן אדם, ורק אז תעשו את הצעדים האלה".

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן