כוכבת הראליטי: "אני מרגישה שמשהו דפוק בי, אבל סיימתי להתבייש"

השורדת לשעבר ספיר קשתי פתחה את ליבה ושיתפה באופן חשוף מהרהורי ליבה בסוגייה המורכבת של אהבה, "קצת מיציתי את שלב האגו ולהגיד 'הכל בסדר', מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

כך כותבת ספיר קשתי בפוסט ארוך במיוחד אותו היא מפרסמת בחשבון האינסטגרם שלה:

"זה כנראה הסרטון הכי חשוף שהעלתי אי פעם.. ואפילו קצת פחדתי להעלות את זה. אתחיל מהסוף… אני רוצה אהבה. ❤️ פתחתי את המצלמה בפעם הראשונה בחיים שלי ודברתי את מה שיושב לי על הלב במעט כאב, אבל עם המון הודיה על מה שקיים. קצת מציתי את שלב האגו ולהגיד ״הכל בסדר״, ״מתי שזה צריך להגיע זה יגיע״ ״אני ממש סבבה״, נכון, הכל פה נכון.. אבל זה תמיד נלווה לאיזשהו חנק שקשה לי להראות לבחוץ וזה תמיד מסתיים בחיוך. אז דיי.."

עוד הוסיפה: "אין פה התמסכנות אבל מי באמת לא מזהה איתי? אנחנו לא מכירים, הגיע הזמן שנסתכל על זה יותר מרק ״רשת חברתית״ . אני ספיר בת 31 וכן גם אני לפעמים מרגישה שמשהו דפוק בי. בחיי הזוגיות שלי עברתי המון רכבות הרים, היו תקופות טובות וגם פחות.. למדתי ושיפרתי את עצמי, הבנתי ממערכות יחסים איפה אני לעולם לא רוצה להיות, היו גם שאיבדתי בגלל שהייתי לא מספיק ״חכמה״ בסיטואציה והרגשתי מצפון ואשמה אבל – עדיין כל המסקנות לא הופכות את הנושא לקל יותר. קשה עם הנורמות של החברה… אם את בת 31 את חייבת להיות נשואה עם ילדים/ הגוף שלכן.. המונה דופק!! – מישהו חשב על זה שאולי לפעמים קשה למצוא אהבה ואת החבר/ה הכי טוב/ה שלך?"

עוד כתבה: "אם את מתחתנת… אז מתי הם מביאים ילדים? מישהו חשב על זה שאולי או לא בא להם כרגע או שממש קשה להם להביא את הדבר הטהור הזה שנקרא ילד לעולם? מבקשת מהלב שכולנו נגלה קצת רגישות עם השאלות האלו, אהבה. זה דבר יפה וטוב שמביא איתו עוד המון.. לכולנו יש שריטות, עבר, משקעים ובלי סוף פחדים כשמדובר באהבה והלוואי שזה היה קל כלכך. אמרתי בסרטון ״לא טוב האדם לבדו״, אבל אדם קודם כל צריך שיהיה לו טוב בלבד ואז בביחד. סיימתי להתבייש מולכם."

"אני מסיימת את מה שאני רושמת בחיוך ענק ומאחלת לכל האוהבים טו באב שמח (ואהבה לכל השנה)ולמי שרווק שיאהב את עצמו קודם, את החיים וכן שלא יתבייש להגיד.. אני רוצה אהבה. ❤️"

התגובות לפוסט לא איחרו לבוא, נועה קירל כתבה: "מהממת", דיאן שוורץ הוסיפה אימג' של לב אדום, ודורין דותן כתב: "ויאללה ליזוםםם להתחיל עם מישהו זה סקסי למות 😎 אחת שיודעת".

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן