אושיית הרשת עוקצת את אליקו ואשתו לעתיד: "מחכה לראות את שמלת הכלה שמעתי יש שמלות נדירות בשילב"

הוא הציע לה נישואין, היא אמרה כן, ומשם הכל היסטוריה, אלא שלא כולם בחרו לפרגן לנישואין הללו, אחת מהם הייתה אושיית הרשת הפשוטע שבחרה לכתוב את מה שכתבה, מה באמת קרה שם? מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

כך כתבה הפשוטע: "אליקו (46) ולירז (18) מאורסים מה אני אגיד לכם חוקי זה חוקי הם בטח יתחתנו באולם בגבעת ברנר אני מתכוונת לבית חלומותיי אין לי ספק שלירז תהיה רעיה למופת לא מזמן היא תירגלה אמא של שבת בכנות בגילה הסתפקתי בשרשרת לב חצוי הופתעתי לגלות שהוא הציע לה אירוסין בכותל חשבתי העביר לה פתק ״רוצה להיות ארוסתי? כן / לא תקיפי״.

עוד הוסיפה: "אני בטוחה שהיא מוכנה למחויבות, השאלה היא אם זה נחשב לה במחויבות אישית, קל לזלזל ולומר שהם נפרדו וחזרו ונפרדו וחזרו אבל אליקו היה שם לצידה בשעות הכי קשות תקופת בגרויות המסע לפולין הטיול למצדה שביל הנחש אני מדמיינת את החתונה ואני מחרחרת מצחוק יבדקו לאורחים ת.ז בבר? יאשרו להם חופש מהצבא?".

ולבסוף סיכמה: "לא צריך לעשות בוק חתונה אפשר להשתמש בתמונות מהבת מצווה בדוק יש אחת על סוס מחכה לראות את שמלת הכלה שמעתי יש שמלות נדירות בשילב, ושתגשימי כל מה שיצא לך בקווה קווה בשורות טובות".

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן