נפרדנו כך: זו הסיבה שבגללה אברהם וספיר נפרדו

צפו ערוץ 26 ההדוקים יכולים להבחין כי לאחרונה היחסים בין דיירי “האח הגדול” אברהם אקלום וספיר בורגיל הגיעו למבוי סתום ומאז אברהם חשף את נאום הפרידה שלו מספיר? “זה כבר על גבול הניצול, לא מקובל עלי”. מה באמת קרה שם? מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

במסגרת שיחה בין דיירי הבית, הדייר ליאל ביקש מאברהם להגיע לפתרון מול ספיר בעניין הזוגי או לפחות החברי ביניהם ואברהם השיב:“תן לי את היום יומיים שלי, סלאמת! יושבים לשיחה, מסביר לה שוואלה אני לא יורד לסף דעתך, את לא מבינה את הכאב שלי, את לא מבינה את זה שאני מאוכזב, את בואי אלי עם שלל תירוצים במקום להגיד וואלק.. אוקיי, תודה רבה, לא מתאים לי, לך לא מתאים, לא מסתדר, ביי! זהו, מה קרה? הכל בסדר נפרדים כידידים, לא קרה שום דבר.”

אברהם הוסיף וטען מה הוביל לפיצוץ ביניהם עם סצנה הקשורה לשיר: ‘לא אבל שיר.. וזה גורם לי לחוסר בטחון’ זה גורם לך לחוסר בטחון? מה אני אגיד אם זה ככה. דיי, דיי לערבב אותי. מספיק אני לא ילד קטן. אם ככה זה נראה זוגיות במדינת ישראל המצב עגום, אני מבין למה 50% לפי הסטטיסטיקה מתגרשים. אז וואלה אני לא רוצה להיות גרוש, אצלי אין גט. לפני שאני לוקח אני בוחן טוב טוב.”

“אתה נותן הזדמנות ויושב ומסביר והכל, למה? עדיף שלא מלכתחילה. מה אני צריך עוד חמש שנים תודה רבה להתראות? עזוב אותי. עדיף להישאר לבד כל החיים ולא להיכנס לעוונטות כאלה, מה אני בא לעשות לעצמי נזק לסבול? עשיתי רע למישהו? מי בטוב איתי, את החיים שלי אני אתן לו. מי שבא מחשק לי עם החיים שלי, וואלק תודה רבה תצא לי מהחיים וזה עוד במצב הטוב שיש לי עוד סימפתיה וחמלה ואני לא כפוי טובה. במקרה הזה אני לא יבוא אזיק, אבל לא לבוא לערבב אותי.”

“עדיף לא עובד, לא רואים את העולם אותו דבר, כל אחד והמשקפיים שלו. סך הכל באה איזה אחת רודפת אחריי וזה עושה לך חררה. באות מושיטות לי יד אני מתנער ומתרחק, את במקרה שלך זה הפוך.”

“את מתקרבת מיוזמתך, וואלק יחביבתי, מה זאת הגנבה הזאת לא הבנתי? זוזי, זוזי ממני, מה את באה לסכסך אותי עם אנשים? זוזי ממני. זה כבר על גבול הניצול, לא מקובל עלי. אני לא ברירת מחדל. אני לא אופציה א’ לא אופציה ב'”

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן