אושיית הרשת נגד הדייר יענקי: "לא נעים למישהו לראות מישהי בבגד ים? שיסתכל לצד השני!"

אושיית הרשת, הפשוטע, נתקלה בקטע שבין הדייר יענקי לבין הדיירת שי ולא יכלה להישאר אדישה, "לא נעים למישהו לראות מישהי בבגד ים? שיסתכל לצד השני!", כתבה. מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

במהלך מסיבת ט”ו באב, שהתקיימה בביתה אח הגדול, הדייר יענקי, הידוע במידות הגבוהות שלו, פנה לשי שהייתה לבושה בבגד ים בחדר האמבטיה: "שי אני יכול לבקש משהו?", שי השיבה:“כן בטח”. ויענקי השיב:“הדבר היחיד שאני מבקש באמת זה אם אפשר לכבד אותי עם בגדי הים, בבקשה.. לא עכשיו ספציפית אבל בבית, בבקשה בשבילי זה מאוד מכבד אותי.”

מאז אומנם יענקי הספיק להתנצל ולבקש סליחה בפני שי וטען בפניה:“לא רגיל לשתות המון זמן.. שתיתי אתמול 2 בירות והמח שלי לא היה פה כל כך. אולי זה היה נשמע יותר מדי קשוח..” והוסיף: “התנהגות נוראית אני יודע, לא זה לא יפה. את יודעת שלא התכוונתי.”

בעמוד האינסטגרם המוכר של ‘הפשוטע’ עלתה ביקורת נוקבת במיוחד על הקטע "מהבוקר רץ ברשת ספרינט סרטון שבו יענקי מבקש משי לא ללכת בבית בבגד ים קודם כל שני דברים אחד יענקי באופן כללי ילד סוכר בונבון מנה בבית הפנקייק הבחור בא במטרה לקרב לבבות ולא צריך לשרוף בן אדם על קטע אחד שתיים יענקי כפרה עליו ביקש משי סליחה ובצדק נסיך אחרי שאמרתי את זה אני אגיד שלא להתבלבל ולא להמציא כי אני רואה יותר מדי תגובות שמגבות את הבקשה הלא לגיטימית הזו".

עוד הוסיפה: "אין שום דבר לא מכבד בללבוש בגד ים כולל קולקציית החוטים הדנטליים של סתיו זה גם בית האח הגדול לא מוזיאון הילדים בחולון לא נעים למישהו לראות מישהי בבגד ים? שיסתכל לצד השני באופן כללי אנחנו חייבים כאומה להפסיק לדחוף את החוטם שלנו ולחשוב שמותר לנו להגיד לאנשים מה לעשות כדי שיהיה לנו יותר נוח".

לבסוף כתבה: "ולא להגיד לי אבל הוא רק ביקש בצורה מכובדת כי ברגע שהוא ביקש הוא שם אותה במקום לא נוח ויצר אי נעימות ושומעים שהיא מתחילה למלמל וברוך השם שי היא לא בחורה ממלמלת בשורות טובות".

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן