נטע אלחמיסטר חוטפת אש: "מסוכן מאוד, מקווה שיש רופא שעוקב"

מי שנמצאת בעיצומו של היריון יפה במיוחד בימים אלו ממש היא נטע אלחמיסטר, שספגה אש מעוקביה באינסטגרם לאחר שהעלתה תמונות שלה לסטורי כשהיא מתאמנת, בהיריון. איך הסתיימה הפרשה? מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק וחזרה עם תשובות – כל הפרטים בכתבה הבאה!

בין התגובות שקיבלה הדוגמנית על כך שהיא עושה ספורט בהיריון, היו שכתבו: "ממש אסור בהיריון להרים משקלים כאלה…" או "מסוכן מאוד, מקווה שיש איזה רופא שעוקב שיוכל להעיר לה".

אלחמיסטר החליטה להסביר את הצד שלה ופירסמה סטורי בו כתבה: "בתור אחת שמתאמנת קרוב ל-9 שנים ברציפות באותו הסטודיו, עם מאמן שמכיר את היכולות שלי ועם ליווי של אנשי מקצוע מסביבי, אני מקבלת המון ידע וניסיון על עולם הספורט".

עוד הוסיפה: "אנשים מגיבים בצורה כזאת כנראה מחוסר ידע ואני מודעת לשיח הציבורי שסרטוני ספורט מעוררים במיוחד במהלך היריון. חשוב לציין שכל מה שאני עושה הוא בהתייעצות ובאישור הרופאים שלי", ולבסוף סיכמה: "כמובן שכל אחת צריכה להקשיב לגוף שלה ולעשות מה שעושה לה טוב ולהתייעץ עם אנשי המקצוע המתאימים".

כזכור לכולנו, אלחמיסטר נולדה בראשון לציון, להורים צברים ממוצא אוסטרי, אלגיראי, וטריפוליטאי. אביה, אייל אלחמיסטר, הוא מנהל מכירות באסם וכדורגלן-עבר במכבי תל אביב. אמהּ ורדי (לבית שלום) הייתה דוגמנית והשתתפה בתחרות מלכת היופי ב-1986, ובשנים האחרונות עברה לנהל את החנות של בתה. לה שתי אחיות.

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן